اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبادان خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 50 زندانی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبادان گفت: تسهیلات اشتغالزایی به 50 زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 50 زندانی در آبادان

سیدپرویز دادروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: همه تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش است که البته تاکنون در زمینه تحقق این امر به‌خوبی عمل کرده است.

وی افزود: در سال جاری کمیته امداد شهرستان در نظر گرفته که به 50 زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان بین 5 تا 7 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کند.

رئیس کمیته امداد آبادان تصریح کرد: همچنین در نظر داریم به 120 خانوار زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان مبلغ 50 هزار تومان هدیه داده و این ماه را به کام آنها شیرین کنیم.

وی با اشاره به جشن گلریزان امسال گفت: در جشن امسال تعداد زیادی از مسئولان شهرستان حضور نداشته و کمک‌های نقدی قابل توجهی جمع‌آوری نشد.

دادروان با بیان اینکه برای زندانیان، پس از آزادی باید اشتغالزایی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بتوان در راستای رفع مشکلات این دسته از زندانیان و خانواده‌های آنها برآییم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم اقدامات در دستور کار و اجرایی، گامی مؤثر در راستای تعالی خدمت‌رسانی به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌های آنها باشد زیرا بسیاری از این خانواده‌ها هم‌اکنون بی‌سرپرست بوده و منبع درآمدی خاصی ندارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول