اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبادان:

خبرنگاران با تحقیق و پژوهش اخبار خود را انعکاس دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد آبادان گفت: خبرنگاران باید با تحقیق، تفحص و پژوهش اخبار مورد نظر خود را تهیه و انعکاس دهند.

خبرنگاران با تحقیق و پژوهش اخبار خود را انعکاس دهند

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با تبریک به ‌مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از ارکان مهم جامعه، اطلاع‌رسانی و اطلاعات است.

وی افزود: خبرنگاران رسالت بسیار خطیر و مهمی را در انعکاس واقعیت، حقایق و رویدادها بر عهده دارند که باید با دقت نظر و تلاش آن را به ثبت رسانده، انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: در طول اعصار مختلف، خبرنگاران بسته به شرایط و مقتضیات زمان، اقدامات گوناگی را در زمینه اطلاع‌رسانی انجام داده و البته سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند.

وی اضافه کرد: در برخی دوره‌ها نیز خبرنگاران مورد هجمه، توهین و ضرب و شتم قرار گرفته و با وجود سختی‌های پیش‌رو همواره کار خود را به‌درستی و در مسیر واقعی انجام داده‌اند.

پورغراوی علوانی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با تحقیق، تفحص و پژوهش اخبار مورد نظر خود را تهیه و انعکاس دهند و تا اطمینان دقیق از صحت آن موضوع از انتشار خبر خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه یک خبرنگار باید همیشه تیزهوش، زیرک و تحلیل‌گر باشد، افزود: خبرنگار و شخصی که در کسوت این حوزه مشغول فعالیت است باید تبحر و توانایی لازم را داشته باشد که بتواند اخبار و وقایع را درست و به‌جا همچنین به‌صورت ناب و تازه انعکاس دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خاطرنشان کرد: باید در انعکاس اخبار شرایط جامعه سنجیده شود و نقد و انتقاد با جذابیت موضوعات روز و بسته به منافع مردم و منطقه اعمال شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول