اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ماهشهر تأکید کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت در ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد ماهشهر بر اجرای برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأکید کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت در ماهشهر

سیدرفیع الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اوقات فراغت برای همه وجود دارد ولی آنچه حائز اهمیت بوده شیوه گذراندن آن است.

وی افزود: اوقات فراغت اگر به انحراف کشیده شود بسیار مخرب و تضعیف کننده فرد و اجتماع است به این ترتیب باید تدابیری اتخاذ شود که از اتلاف وقت آزاد جلوگیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تصریح کرد: نخستین قدم شناخت بهترین روش غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است که می‌تواند استفاده صحیح از امکانات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی به ‌منظور برپایی برنامه‌های فرهنگی خصوصاً در ایام تابستان و تعطیلی مدارس در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی و آموزشی منطقه باید تعامل و همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: اوقات فراغت حساس‌ترین، ارزشمندترین و پربارترین اوقات زندگی آدمی است که از یک سو می‌تواند زمینه‌ساز خلاقیت، هنرآرایی و ... و از سویی دیگر عاملی در راستای گرایش به بزهکاری باشد.

الهی برنامه‌ریزی به‌‌ منظور برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی در تابستان امسال را توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضروری دانست و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت باید با آموزه‌های دینی، قرآنی، تربیتی، علمی و تفریحی همراه باشد و تنها در این صورت است که می‌‌تواند مثمرثمر واقع شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت در شهرستان و ایجاد انگیزه در سال جدید در بین دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول