اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان:

ارتقای هنر پیشرفت اجتماعی را نیز به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان خواستار تلاش انجمن شعر آبادان برای ارتقای ظرفیت‌های بالقوه هنری این منطقه شد و تأکید کرد:‌ ارتقای فرهنگ و هنر پیشرفت ابعاد مختلف اجتماعی را نیز به دنبال دارد.

ارتقای هنر پیشرفت اجتماعی را نیز به دنبال دارد

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های هنری و فرهنگی، برنامه‌های متعدد و گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان آبادان، با توجه به ذوق، سلیقه و فرهنگی که در مردم با استعداد این شهرستان وجود دارد آکنده از عشق و علاقه است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با بیان اینکه این اداره همواره در راستای حمایت از هنرمندان آبادانی برنامه‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه‌ها را در دستور کار دارد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس توسط هنرمند جهانی عکاسی که هم‌اکنون در موزه آبادان برگزار است گوشه‌ای از اقدامات این اداره برای تعالی بخش هنری شهرستان را به تصویر می‌کشد.

وی اضافه کرد: در این زمینه تعامل هنرمندان و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تاکنون بسیار مطلوب و مؤثر بوده است.

پورغراوی علوانی خاطر نشان کرد: آبادان دارای انجمن‌های فرهنگی هنری متفاوتی بوده که همواره سعی دارند تازگی را در روحیه و کالبد شهر تزریق کنند.

وی به انجمن شعر آبادان اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان دارای انجمن شعر فعالی بوده که با توجه به تائید اساسنامه آن توسط اداره‌کل متبوع، انتخابات هیئت رئیسه این انجمن برگزار و اعضای آن نیز معرفی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: ارتقای سطح فرهنگ و هنر در مناطق می‌تواند منتج به پیشرفت بخش‌های دیگر اجتماعی نیز شود.

وی در ادامه از انجمن شعر آبادان خواست با توجه به ظرفیت بالقوه آبادان در زمینه تحول و رونق ادبیات به‌ویژه شعر کوشا باشند.

پورغراوی علوانی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای بخش فرهنگی و هنری منطقه و حمایت مضاعف از هنرمندان است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول