اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بهبهان خبر داد

برگزاری مسابقه تصویرسازی آیات قرآن کریم در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد بهبهان از برگزاری مسابقه تصویرسازی آیات قرآن کریم در این منطقه خبر داد.

برگزاری مسابقه تصویرسازی آیات قرآن کریم در بهبهان

عبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با تلاشی مضاعف حمایت از جوانان به ‌ویژه هنرمندان را در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه تصویرسازی آیات قرآنی در زمینه هنرهای تجسمی در این منطقه خاطرنشان کرد: این فراخوان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان منتشر شده است.

وی ادامه داد: مسابقه تصویرسازی آیات قرآن کریم در زمینه هنرهای تجسمی شامل نقاشی با مدادرنگ، آب‌رنگ، و رنگ روغن برگزار می‌شود.

حسینی منفرد با اشاره به اینکه باید زمینه‌های بروز استعداد و خلاقیت جوانان را هموار کرد، گفت: مسئولان باید در راستای برگزاری برنامه‌های مطلوب فرهنگی و هنری به صورت استانی پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تعامل دیگر بخش‌های اجرایی منطقه برنامه‌های فرهنگی و تدارک دیده شده امسال در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و هنر در سطح شهرستان براساس زمان‌بندی انجام شده اجرایی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان افزود: بر اساس فراخوان مذکور علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوع آیات قرآن کریم تا 20 خردادماه به دبیرخانه این مسابقه واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، انجمن هنرهای تجسمی ارسال کنند.

وی اظهار کرد: در پایان ضمن برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده در محل نگارخانه میرزا شوقی، از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول