اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان آبادان:

تنها تعداد کمی از مسئولان آبادانی در جشن گلریزان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس زندان آبادان گفت: امسال150 نفر از مسئولان آبادانی برای جشن گلریزان دعوت شدند که بسیاری اجابت نکردند و تنها تعداد کمی از آنها در این جشن شرکت کردند.

تنها تعداد کمی از مسئولان آبادانی در جشن گلریزان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عزیز عبادی در جشن گلریزان امسال که در محل خانه معلم این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: جشن گلریزان هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار و در آن با جمع‌آوری کمک‌های نقدی بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند.

وی افزود: برای جشن امسال بیش از 150 نفر را دعوت کرده که بسیاری اجابت نکرده و تنها تعدادی از مسئولان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان حضور به هم رساندند.

رئیس زندان آبادان خاطرنشان کرد: بسیاری از زندانیان بدون ارتکاب خلاف برنامه‌ریزی شده، تنها به دلایل مهریه و چک‌های برگشتی و یا تصادفات ناخواسته هم‌اکنون در بند به سر برده و نیازمند کمک‌ برای آزادی و رهایی هستند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است، اضافه کرد: باید با تلاش و یکدلی آنها را به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند و آنها در این ماه بر سر سفره افطار نشاند.

عبادی در پایان با گلایه از مسئولان شهرستان گفت: امروز تعداد بسیار کمی از مدعوین در جشن شرکت کرده که البته ما از مسئولان شهرستان آبادان انتظار بیشتری داشتیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول