اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد

صدور مجوز مؤسسات قرآنی جدید در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان از صدور مجوز مؤسسات قرآنی جدید به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در این منطقه خبر داد.

صدور مجوز مؤسسات قرآنی جدید در بهبهان

سیدعبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: توجه به مفاهیم و مبانی قرآن کریم در جای جای زندگی ما مسلمانان امری ضروری و ارزشمند شمرده می‌شود.

وی افزود: در این راستا باید کوشید تا همچنان جوانان را به سوی تقویت و تعالی ابعاد اسلامی و قرآنی پیش برد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به اینکه نخستین نشست هم‌اندیشی مؤسسات علوم قرآنی در بهبهان برگزار شد، تصریح کرد: نخستین جلسه هم‌اندیشی مؤسسه قرآنی آل طاها با حضور اکثریت اعضاء و به‌منظور هم‌اندیشی و بررسی مشکلات و ارائه راهکار مناسب تشکیل شد.

وی اضافه کرد: فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیش از پیش درونی شود و این مهم نیازمند تعامل دو جانبه مؤسسات علوم قرآنی و خانواده‌ها با یکدیگر است.

به گفته حسینی منفرد چنانچه فرهنگ قرآن مانند فرهنگ عاشورا و محرم در جامعه جایگاه خود را پیدا کند مردم به صورت خودجوش به سمت محافل و مجامع قرآنی خواهند رفت، خاطرنشان کرد: مؤسسات قرآنی به‌عنوان مراکز فرهنگی و قرآنی باید همه تلاش خود را در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و هدایت جامعه با الگوپذیری از فرهنگ قرآنی بگذارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان بیان کرد: در همین راستا در سال جاری صدور مجوز مؤسسات قرآنی جدید در دستور کار این اداره است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار بیش از پیش شاهد نهادینه شدن فرهنگ، تعالیم و دستورات قرآنی در بین مردم به‌ویژه جوانان منطقه باشیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول