اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

نقد خبرنگاران از سر دلسوزی و برای آبادانی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهیدان عرصه مطبوعات و قلم با صدور بیانیه‌ای، نقد خبرنگاران را از سر دلسوزی و برای ساختن و آبادانی کشور دانست.

نقد خبرنگاران از سر دلسوزی و برای آبادانی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه عبدالرضا عزیزی آمده است: 17 مرداد نماد انسان‌های وارسته‌ای است که به قلم الهی سوگند یاد کرده‌اند که هر چه می‌نگارند آیینه تمام نمای جامعه باشد.

این بیانیه می‌افزاید: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از مهم‌ترین نیروهای زبده‌ای هستند که با در نظر گرفتن وضعیت کنونی کشور که مورد تحریم و هجمه‌ها قرار گرفته است می‌توانند بهترین کمک‌ها را در بعد فکری و مقابله با جنگ نرم داشته باشند و اگر نقد می‌کنند و یا ایراد می‌گیرند از سر دلسوزی و برای ساختن و آبادانی کشور است.

این بیانیه ادامه می‌دهد، خبرنگاران از جمله فرهیختگان سطح بالای جامعه هستند که بی منت در خدمت به مردم و مسئولان ایفای نقش می‌کنند.

عزیزی در این بیانیه آورده است: دولت در حوزه رسانه‌ها شایسته است برنامه‌هایی را که با عناوین مختلف برای ساماندهی امور خبرنگاران بر عهده دارد، به نتایج کاربردی‌تری برساند چرا که خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستانی و حتی کسانی که کارهای حرفه‌ای‌تری دارند از لحاظ معیشت وضعیت مناسبی ندارند و شایسته نیست که این قشر فرهیخته، دغدغه اجاره مسکن و دستمزد پایین داشته باشد.

این بیانیه می‌افزاید: بی شک با توانمندی این قشر فرهیخته و نیروهای فکری، می‌توان این امید را داشت در مدت کوتاهی، تهدیدهایی که به زانو در آوردن ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند، بی اثر شده و کشور عزیزمان را به ابرقدرتی در ابعاد نرم افزاری، سیاسی ـ رسانه‌ای تبدیل کند و جهان را با ندای غرور آفرین اسلام ناب محمدی آکنده سازد.

در بیانیه رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان‌شمالی با گرامی داشت یاد شهیدان عرصه مطبوعات و قلم، به تمامی خبرنگارانی که با تمام کاستی‌ها و سختی‌ها پا به پای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیش می‌روند، یادآور شده است: خبرنگاران هیچ گاه از وظیفه اصلی خویش که اطلاع رسانی دقیق و به موقع است، ذره‌ای فروگذار نبوده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول