اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان:

پاسخ ملت ایران کوبنده‌تر از مرحله نخست است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: پاسخ مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی در مرحله دوم انتخابات، کوبنده‌تر از مرحله نخست است.

پاسخ ملت ایران کوبنده‌تر از مرحله نخست است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام سید‎عبدالله حسینی‎منفرد ظهر امروز پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت:  در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر انتخابات سبب اعتلای پرچم نظام مقدس شده و بر وفاق، همدلی و نشاط مردم می‌افزاید، بنابراین ایجاد فضایی سالم برای تحقق اهداف فوق و ایجاد زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی از مهم‌ترین اهداف عوامل اجرایی انتخابات بود که تا این لحظه محقق شده است.

وی افزود: امروز یک روز تاریخی و بزرگ دیگری است که با حضور باشکوه مردم در عرصه مرحله دوم انتخابات، این روز در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

حسینی‎منفرد خاطر نشان کرد: در طی سه دهه گذشته بیش از 30 انتخابات بزرگ داشته‌ایم که نشان می‌دهد مردم در نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در ادامه اذعان داشت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی یک‌بار دیگر در مرحله دوم انتخابات مجلس عهد و پیمان خود با امام و شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری را تجدید کرده و به راستی آنها مستحق تبریک و آفرین هستند.

حسینی‎منفرد در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات کم‌هزینه‌ترین فرصت برای استکبار جهت خدشه وارد کردن به صفوف مستحکم ملت است اما مردم همیشه در صحنه با حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم این خواسته دشمنان را بی‌اثر کردند و پاسخی که امروز ملت ایران به آنان دادند بسیار کوبنده‌تر از مرحله نخست بود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول