اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

یاران امام زمان(عج) پیشتازان تحول جهانی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: یاران امام زمان(عج) اهل بصیرت بوده و پیشتازان تحول جهانی هستند.

یاران امام زمان(عج) پیشتازان تحول جهانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد صبح امروز در جشن بزرگ مهدی موعود که در این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت(عج) اظهار کرد: امام زمان(عج) با وجود اینکه در دوران غیبت کبری خود به سر می‌برد، مردم را رها نکرده و آنان را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه این امام بزرگوار در میان ما حضور داشته و راه سعادت و سربلندی را از طرق مختلف به ما نشان می‌دهد، افزود: ما نیز در کنار تبعیت از امام زمان(عج) باید زمینه‌های حضور هر چه سریع‌تر این بزرگوار را فراهم کنیم تا هر چه زودتر از نعمت حضور این پیشوای والامقام در میان خود بهره‌مند شویم.

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خاطرنشان کرد: امروز ما باید در راستای آرمان‌های فرهنگ مهدویت تلاش کرده تا جامعه‌ای پاک، پویا و عدالت‌محوری را داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان ما در راستای کم‌رنگ کردن تفکر مهدویت در جامعه تلاش‌های فراوانی کرده و برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام داده‌اند، اما با هوشیاری و بصیرت مسلمانان منتظر، راه به جایی نخواهند برد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نمی‌توان در انتظار عدالت و خوبی‌ها بوده اما در راستای تحقق آن تلاش نکنیم، خاطرنشان کرد: همه باید با شناخت درست از فرد منتظر و ویژگی‌های وی در راستای گسترش عدالت و نیکی‌ها در جامعه تلاش کرده تا اجتماعی رو به سعادت داشته باشیم.

وی گفت: یاران امام زمان(عج) نیز خود پیشتازان تحول جهانی بوده و افرادی دارای بصیرت بالا و کامل هستند که ما نیز باید تلاش کنیم تا در زمره این افراد قرار گیریم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول