اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد

برپایی دومین جشنواره عکس استانی دنیای کودکی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از برپایی دومین جشنواره عکس استانی دنیای کودکی در این منطقه خبر داد.

برپایی دومین جشنواره عکس استانی دنیای کودکی

سیدعبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره کل ارشاد بهبهان در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و هنری در منطقه اقدامات مؤثر و مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری همایش ملی شعر محلی «گپ دل» از جمله برنامه‌های انجام شده توسط این اداره در راستای شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و ادبی منطقه بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته و اقداماتی که در دستور کار قرار داده شده است مجموعه فعالیت‌های فرهنگی تحت عنوان تقویم فرهنگی و هنری توسط انجمن‌های تابع فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه با هدف بررسی و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی اعلام شده است.

وی بیان کرد: این فعالیت‌ها که در قالب برپایی همایش و کنگره، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و همچنین نشست‌های پژوهشی در حوزه موسیقی بوده، به‌ منظور بررسی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اعلام شده است.

حسینی‌منفرد خاطرنشان کرد: تقویم فرهنگی و هنری بهبهان توسط انجمن‌های خوشنویسان، فیلم و عکس، تجسمی، موسیقی و شعر در سال 91 اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه تلاش این اداره در راستای شناساندن جایگاه واقعی فرهنگ و ادب در بهبهان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ادامه داد: امیدواریم اقدامات صورت گرفته و در حال انجام، راهی برای تحقق این امر در سال جاری و حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان این منطقه باشد.

وی در پایان گفت: برپایی ششمین همایش ملی شعر محلی گپ دل و همچنین دومین جشنواره عکس استانی دنیای کودکی از جمله دیگر اقدامات این اداره در سال جاری است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول