اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

برتری زنان ایرانی نشأت گرفته از فاطمه(س) است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان گفت: برتری زنان امروز جامعه ایرانی نشأت گرفته از دامان پاک حضرت زهرا(س) است.

برتری زنان ایرانی نشأت گرفته از فاطمه(س) است

سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تبریک روز زن و مادر به همه زنان ایران اسلامی اظهار کرد: نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب بیانگر این واقعیت است که زنان همگام و همراه مردان در بسیاری از صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس ضمن درمان و مداوای مجروحان، کار پشتیبانی پشت جبهه را نیز بر عهده داشته و امروز هم در عرصه‌های علمی و پژوهشی حضوری پررنگ و فعال دارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان خاطر نشان کرد: برتری زنان امروز جامعه ایرانی نشأت گرفته از دامان پاک حضرت زهرا(س) است، زیرا آن بزرگوار در تمام عرصه‌های زندگی اجتماعی و سیاسی مباحثی چون ولایت‌مداری و دفاع از ولایت، تربیت بهترین فرزندان، همسرداری و ... برترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی و جهان بوده و خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی آن حضرت گفت: خداوند با توجه به معرفت، خلوص، صبر و فداکاری حضرت فاطمه زهرا(س)، آن حضرت را مرکز فیوضات خود قرار داده و ما که خود را مدعی محب آن بانوی بزرگ اسلامی می‌دانیم باید در اطاعت، عبادت و جهاد رهرو آن حضرت بوده و محبت به آن حضرت را در عمل نشان دهیم.

حسینی‌منفرد با بیان اینکه خداوند با رضایت حضرت فاطمه(س) راضی و با غضب این بزرگوار غضبناک ‌می‌شود، تصریح کرد: خداوند رضایت حضرت فاطمه(س) را می‌طلبد و این فضیلت والایی است که لقب راضیه و مرضیه به بانوی دو عالم داده شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در دنیایی که تمام ابرقدرت‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب کمر همت برای تخریب نسل جوان برای دورکردن آنان از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب را دارند، باید مراسم و جشن‌هایی پر محتوا و بی‌نظیر در شأن مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول