اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

ولایت‌مداری عامل اصلی فتح خرمشهر بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: عامل اصلی فتح خرمشهر ولایت‌مداری و وحدت رزمندگان بود.

ولایت‌مداری عامل اصلی فتح خرمشهر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سیدعبدالله حسینی‌منفرد عصر امروز در آیین بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد یک روز به یادماندنی و خاطره‌انگیزی است که در آن ثابت کردیم که با دست خالی هم می‌توان با دشمنان جنگید و در مقابل آنان ایستاد.

وی افزود: فتح خرمشهر اوج مقاومت و ایستادگی ملت سلحشور ایران را به همه جهانیان نشان داد و به 40 کشور حامی رژیم بعثی عراق در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ایران و ایرانی از هیچ دشمنی هراس ندارد.

حسینی‌منفرد تصریح کرد: فتح خرمشهر حماسه‌ای جاویدان بوده که در یک شب و یک لحظه به وقوع نپیوسته و تمام رزمندگان و مردمی که از اولین لحظات سقوط این شهر در برابر ارتش جنایتکار عراق و صدام ایستادگی کرده و جنگیدند، در آن نقش مهم و کلیدی دارند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل دستیابی به این پیروزی وحدت، اتحاد و ولایت‌مداری رزمندگان سپاه اسلام بود، خاطر نشان کرد: اگر امروز نیز می‌خواهیم سربلندی اسلام، انقلاب اسلامی و ملت ایران تداوم داشته باشد، باید همان راه که راه شهدا و امام شهیدان است را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: مجموعه اتفاقات این نبرد سنگین و حساس آن‌چنان بزرگ و سرنوشت‌ساز بوده که توصیف و بیان آنها و تأثیرات آن از محدوده مکان و زمان خارج است.

حسینی‌منفرد تصریح کرد: امام(ره) نیز فتح خرمشهر را یک مسئله عادی ندانسته و جمله معروف خدا خرمشهر را آزاد کرد را گفت و اینک سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی در کشور گرامی داشته و از دلاوری‌های رزمندگان تجلیل می‌شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت خرمشهر خاطر نشان کرد: 30 سال از این روز تاریخی می‌گذرد اما هنوز چهره این شهر نشان از روزهای جنگ دارد که تلاش و توجه بیشتر مسئولان برای آبادانی این شهر را طلبیده و همه باید نگاه ویژه‌ای به خونین شهر و دل خون مردم آن داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول