اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان آبادان:

خبرنگاران آبادانی تا امروز تخطی از قانون نداشته‌اند

خبرگزاری فارس: دادستان آبادان گفت: خبرنگاران حاضر در صحنه خبری آبادان ضمن رعایت ارکان خبری کار خود تا امروز موردی تخطی از قانون که منجر به مراجعه به قضا و دستگاه قضائی نداشته‌اند.

خبرنگاران آبادانی تا امروز تخطی از قانون نداشته‌اند

علی‌اصغر مهرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: تحریف در واقعیت تبعات و بازتاب‌هایی خواهد داشت که جریان انعکاس اخبار را در جامعه تغییر می‌دهد.

وی افزود: استفاده از تیتر‌ها و اخبار جنجالی که باعث برداشت‌های ناصحیح در بین افکار عمومی می‌شود بازتاب‌های معکوسی دارد که باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان ادامه داد: انعکاس اخبار نادرست بستر ناهنجاری‌ها را در جامعه افزایش داده و اختلاف‌ نظرهایی در جامعه پدید می‌آورد که با گذشت زمان جنبه‌های منفی این اتفاقات بیشتر بروز می‌کند.

وی با اشاره به خبرنگاران فعال در شهرستان آبادان گفت: خبرنگاران آبادانی به دنبال حقیقت و مقید به وظایفی هستند که رسانه مربوط به آنها برعهده یک خبرنگار حرفه‌ای گذاشته شده است.

مهرنیا ادامه داد: خبرنگاران شهرستان آبادان علاوه بر آشنایی با وظایف قانونی یک خبرنگار واقعی، با توجه‌ به موازین قانونی در ارسال همه اخبار آنها را بدون کاستی و در یک حرکت همسو با چهارچوب خبری جامعه آبادان ارسال می‌کنند.

وی با تقدیر از عملکرد خبرنگاران افزود: خبرنگاران حاضر در صحنه خبری آبادان ضمن رعایت ارکان خبری کار خود تا امروز موردی از تخطی قانونی را برای مراجعه به قضا و دستگاه قضائی نداشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان تصریح کرد: رعایت موازین قانونی و حرکت در جریان شفاف اطلاعات از سوی خبرنگاران راه‌گشای همه افراد جامعه و مسئولان است.

وی با اشاره به رسالت حرفه‌ خبرنگاری گفت: یک خبرنگار آشنا با کار خبری، در ارسال واقعیت اخبار و تحریف نکردن واقعیت همه توان خود را به کار می‌برد.

مهرنیا در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسالت خبرنگار در ارسال واقعیت اخباری است که افراد متفرقه با تحریف آن سعی در برهم زدن نظم جامعه دارند و این مطلب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول