اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر:

اولویت ارشاد برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: برنامه‌ریزی به‌ منظور برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی از اولویت‌های کاری اداره ارشاد است.

اولویت ارشاد برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی است

سیدمحمد رفیع اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه در راستای تعالی بخش‌های مختلف هنری فرهنگی همواره در تلاش بوده و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

وی افزود: این اداره با مجموعه و کادری مجرب زمینه‌های رشد و شکوفایی بخش فرهنگی هنری را در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است و با هنرمندان تعامل مطلوب و مناسبی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر تصریح کرد: باید زمینه‌های تعالی و تقویت انگیزه جوانان را ایجاد کرد و به آنها بها و ارزش داد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در این منطقه گوشه‌ای از عملکرد این اداره است، خاطر نشان کرد: البته دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این منطقه نیز در مسیر تحقق اهداف روزافزون این مجموعه باید مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

الهی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به‌ منظور برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و راهکارهای ارائه بهتر و تأثیرگذارتر این برنامه‌ها یکی از اولویت‌های کاری اداره ارشاد شهرستان در ماه‌های پیش‌رو است.

وی در ادامه بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر ادارات و نهادهای شهرستان به‌ منظور خدمات‌رسانی و بالاتر بردن کیفیت برنامه‌های فرهنگی که به مردم ارائه می‌شود، تأکید کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: شهرستان ماهشهر یکی از مناطقی است که هنرمندان آن همواره در عرصه‌های هنری و فرهنگی خوش درخشیده‌اند؛ البته تعالی بیشتر این بخش نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق به‌ منظور برپایی برنامه‌های فرهنگی به ‌ویژه در ایام تابستان و تعطیلی مدارس تأکید کرد. 

 

وی در پایان گفت: تابستان فصلی است که دانش‌آموزان در آن اوقات فراغت بسیاری را در پیش‌رو دارند لذا باید در راستای رفاه حال آنها و استفاده مطلوب و بهینه جوانان از این فصل تلاش مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول