اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه تصویرسازی آیات قرآنی در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان از برگزاری نخستین نمایشگاه تصویرسازی آیات قرآنی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه تصویرسازی آیات قرآنی در بهبهان

حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: در دی‌ماه سال گذشته تصمیم به برگزاری اولین جشنواره تصویرسازی آیات قرآنی در سطح شهرستان گرفته و فراخوان آن را نیز منتشر کردیم.

وی با بیان اینکه این نوع جشنواره برای نخستین‌بار در استان خوزستان برگزار شده است، تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان، آثار زیادی از هشت نقاش و هنرمند بهبهانی به دبیرخانه ارسال شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ادامه داد: پس از پایان مهلت دریافت آثار و جمع‌آوری تصویرهای رسیده، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آنها در نگارخانه میرزاشوقی بهبهان کردیم که این نمایشگاه از امروز کار خود را آغاز و به مدت 10 روز پذیرای علاقمندان است.

وی در خصوص جزئیات بیشتر این نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه 28 اثر مفهومی برای بزرگسالان و 24 اثر مفهومی برای کودکان به معرض نمایش درآمده که علاقمندان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از آنها دیدن کنند.

حسینی‌منفرد با بیان اینکه در پایان برگزاری این نمایشگاه از هر نقاش، یک اثر را انتخاب و به همه آنان جوایز نقدی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت: در تلاش هستیم پس از بهبهان، این نمایشگاه را در دیگر شهرهای استان خوزستان نیز دایر کرده تا همه علاقمندان به آیات الهی از آنها بهره‌مند شوند.

وی در پایان اظهار کرد: با استفاده از تجربه‌های برگزاری این جشنواره قرآنی، جشنواره دیگری با مضمون تصویرسازی ماه محرم در ماه‌های محرم و صفر در سطح این شهرستان برگزار کرده و بار دیگر از استعدادهای هنرمندان بهبهانی بهره می‌بریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول