اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات آبادان:

مراسم‌ محوری شب‌های قدر در مصلای آبادان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات آبادان گفت: مراسم‌ محوری شب‌های قدر در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم‌ محوری شب‌های قدر در مصلای آبادان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: فضیلت شب‌های قدر بسیار بالا بوده و در روایات آمده که حتی از هزار ماه نیز بیشتر است.

وی افزود: این اداره نیز در راستای ارزش و جایگاه متعالی این شب‌های آسمانی همچنین رفاه حال شهروندان به‌مناسبت سه شب 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان مراسم ویژه‌ای را در مساجد این شهرستان برگزار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات آبادان تصریح کرد: در همین راستا شهروندان ولایتمدار و دیندار آبادانی می‌توانند با حضور در مساجد شهرستان از برکت این شب‌های پرفیض بهره برده و به درگاه خداوند طلب آمرزش و دعا کنند.

وی اضافه کرد: در این شب‌ها تقدیر و سرنوشت انسان‌ها رقم می‌خورد و با درخواست توبه از درگاه خدا می‌توان دوران جدیدی از زندگی را آغاز کرد.

مدنی با اشاره به اینکه در لیالی قدر، قرآن نازل شده و خداوند پیامبر را به هدایت انسان‌ها امر کرده است، گفت: شب قدر، شب دیدار مخلوق با خالق است که هر کس به تناسب وسع وجودی‌اش می‌تواند با تضرع به درگاه خدا از برکت این شب‌های بزرگ بهره برد.

وی با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر در 50 مساجد این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: یک برنامه محوری در مصلای نماز جمعه شهرستان به‌مناسبت شب قدر برگزار می‌شود که از 11 شب‌های 19، 21 و 23 ماه مبارک آغاز و تا صبح و وقت سحر ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات آبادان خاطرنشان کرد: امیدواریم با خلوص نیت بار دیگر در این شب‌های پرفیض بتوانیم خود را به خدا نزدیک کرده و قلب و روح‌مان را برای مابقی ایام سال بیمه کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول