اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش کیفیت پروژه‏‌ها

شهرداری‏‌های استان زنجان توانمندسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان گفت: توانمندسازی شهرداری‏‌های زنجان و افزایش کیفیت پروژه‏‌ها از اهداف مهم است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

شهرداری‏‌های استان زنجان توانمندسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد همتیان در گردهمایی شهرداران استان زنجان اظهار داشت: سهم دولت از اعتبارات صدور پروانه‏‌های مسکن مهر را پرداخت کرده‏‌ایم.

در ادامه این جلسه شهردار سلطانیه نیز با اشاره به اینکه در زمینه اتوماسیون یک پارچه شهرداری‏‌ها اقدامات خاصی صورت نگرفته است، تصریح کرد: در شهرداری‏‌های کوچک در زمینه اتوماسیون یک پارچه برنامه‏‌ای اجرا نشده است.

فریدون نظری با بیان اینکه عدم افزایش حقوق کارمندان شهرداری سلطانیه یکی از دغدغه‏‌های آنها محسوب می‎شود، اضافه کرد: کارمندان پیگیر این مسئله و خواستار افزایش حقوق خود هستند.

وی با تاکید براینکه اعتبار مورد نظر برای آسفالت شهر سلطانیه از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: واریز مبالغی از سازمان شهرداری‏‌ها نیز ابلاغ نشده است و این امر بعدها مشکلاتی را برای شهرداری سلطانیه ایجاد می‏‌کند.

همچنین شهردار هیدج با بیان اینکه فقط چهار نفر کارمند رسمی در شهرداری هیدج فعالیت دارند، ادامه داد: بازنشسته‌شدن این افراد سبب می‏‌شود نیروی تخصصی در این شهرداری نداشته باشیم.

محمد صالحی به بازیافت زباله‏‌های شهر هیدج اشاره کرد و افزود: دفع زباله‏‌ها از مهم‏ترین مشکلات این شهر است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در شهر هیدج مکانی برای دفع زباله‏‌ها وجود ندارد.

شهردار هیدج به افزایش سرسام‏‌آور نرخ بیمه‏‌های ساختمانی اشاره کرد و گفت: صدور پروانه به دلیل افزایش نرخ بیمه در شهرهای کوچک با مشکلاتی مواجه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه افزایش بی‏‌رویه نرخ خدماتی چون برق، گاز و آب مشکلاتی را در شهرهای کوچک استان زنجان به وجود آورده است، ادامه داد: این امر سبب تقابل شهرداری با ادارات شده است.

صالحی همچنین در زمینه گران‌شدن وسایلی چون میلگرد اظهار داشت: پیمانکاران در آغاز سال با قیمت‏‌های تعریف شده قرارداد منعقد کرده‏‌اند، اما با گران‌شدن وسایل در حال حاضر کار را رها کرده‏‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول