اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

معاینات دوره‌ای کارگران شهرداری شهرکرد آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از آغاز طرح معاینات دوره‌ای کارگران این شهرداری به مدت یک ماه خبر داد.

معاینات دوره‌ای کارگران شهرداری شهرکرد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرداری، اظهار داشت: بیش از 300 نفر از کارگران این شهرداری به‌منظور افزایش سلامت شغلی و بهداشت محیط کار در حال انجام معاینات پزشکی هستند.

وی افزود: در این طرح کارگران شهرداری زیر نظر پزشکان معتمد در قالب یک تیم پنج نفره تحت معاینات کامل از جمله معاینات عمومی، قلب و عروق، کلیه، گوش، حلق و بینی، اعصاب، آزمایشات خون و از این قبیل قرار می‌گیرند.

غلامیان دهکردی با بیان اینکه این معاینات زیر نظر بازرسان مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد و کارشناسان بهداشت شهرداری شهرکرد صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای انجام این طرح پزشکی، افزون بر 50 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تخصیص یافته است.

شهردار شهرکرد افزود: در پایان این طرح برای کارگرانی که مراحل مربوطه را با موفقیت طی کنند، گواهی سلامت صادر خواهد شد.

وی با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی و آموزش‌های ایمنی کارگران، تصریح کرد: هر ماه دوره‌های آموزشی در خصوص بهداشت فردی و شغلی در این شهرداری برگزار می‌گردد.

غلامیان دهکردی با اشاره به نقاط ضعف در وضعیت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، گفت: عوامل متعددی وجود دارند که موانع بزرگی را در پیشبرد اهداف ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ایجاد می‌کنند که از جمله این عوامل می‌توان به ضعف در مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، کمبود آموزش‌های ضروری در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، فقدان چشم‌انداز درست از برنامه‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول