اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

شهرداری باید خود را در برابر مردم پاسخگو بداند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بناب گفت: شورای شهر و شهرداری باید خود را در برابر مردم پاسخگو بدانند، چون مردم از آنها عملکرد می‌خواهند و انتظار دارند آنها را نیز در اداره امور شهر مشارکت دهند.

شهرداری باید خود را در برابر مردم پاسخگو بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری بناب با بیان اینکه شهر بناب و شهروندان بنابی استعداد و زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر را دارند، اظهار کرد: مردم هم باید با پرداخت به موقع عوارض و رعایت فرهنگ شهرنشینی، شهرداری را کمک کنند.

وی با تأکید بر لزوم آگاهی یافتن مردم از وظایف و عملکرد شوراهای اسلامی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب در مناسبت‌ها و فرصت‌های مختلف، وظایف خود را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی ضمن بیان اینکه طبق قانون، شورای شهر و شهرداری‌ها باید هر شش ماه یک بار به صورت جلسه عمومی، عملکرد خودشان را به مردم ارائه دهند؛ گفت: شورای شهر و شهرداری باید خود را در برابر مردم پاسخگو بدانند، چون مردم از آنها عملکرد می‌خواهند و انتظار دارند آنها را نیز در اداره امور شهر مشارکت دهند.

محمدعلی نوری عضو شورای شهر بناب نیز از خدمت‌رسانی به مردم به عنوان دغدغه اصلی شورای شهر و شهرداری بناب نام برد و گفت: این دو نهاد مردمی در نظر دارند در مدت باقی مانده از عمر شورای شهر بناب با ارائه خدمات مناسب و چشمگیر رفاهی و عمرانی مردم را خوشحال کنند.

وی از پروژه‌های خیابان‌کشی، ایجاد مراکز تفریحی و پارک‌های محلی، میدان تره‌بار جدید، پارکینگ خودروهای سنگین و توسعه فضای سبز به عنوان برنامه‌های اساسی شهرداری و شورا در سال‌جاری نام برد.

نوری تصریح کرد: سهم شهرداری از اعتبارات ملی آنقدر ناچیز است که حتی هزینه ناهار و امور جزئی را نیز کفاف نمی‌کند بنابراین مردم و مسئولان باید مشارکت و تعامل داشته باشند.

باقر بابازاده شهردار بناب همچنین درباره خیابان 20 متری «کوثر شرقی» این شهر گفت: این خیابان به طول 150 متر احداث شده و در مسیر آن 18 فقره املاک تملک شده است.

وی افزود: این خیابان محله کوثر را به محله شهریار وصل می‌کند و برای آن جمعاً مبلغ 5 میلیارد و 525 میلیون ریال هزینه شده است.

بابازاده از همت و برنامه‌ریزی شهرداری بناب برای خدمت‌رسانی به شهروندان و همچنین عمران و آبادانی شهر خبر داد و گفت: در ادامه افتتاح‌های ماهانه شهرداری بناب، جایگاه سی.‌ان.جی کوثر شهرداری تا یک هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: برای این جایگاه بیش از 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول