اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشتی

تیم ماهان اصفهان شهرداری نهاوند را شکست داد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک کشور در رشته کشتی، تیم ماهان اصفهان با نتیجه پنج بر سه شهرداری نهاوند را شکست داد.

تیم ماهان اصفهان شهرداری نهاوند را شکست داد

سعید کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نهاوند اظهار داشت: رقابت‌های کشتی لیگ دسته یکم کشور با شرکت شش تیم از هشت استان کشور به صورت دوره‌‌ای در سطح کشور در حال برگزاری است که این هفته تیم ماهان اصفهان توانست با نتیجه پنج بر سه بر تیم کشتی شهرداری نهاوند غلبه کند.

وی گفت: تیم شهرداری نهاوند با وجود بیش از هزاران نفر تماشاچی که از دقایق اول رقابت این تیم را تشویق می‌کردند نتوانست از فرصت‌های طلایی استفاده کند و با نتیجه نزدیک پنج بر سه، نتیجه را به تیم میهمان خود واگذار کرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: در رده‌های مختلف در وزن 50 کیلوگرم میلاد خزایی از نهاوند پیروز شد.

وی گفت: در وزن 55 کیلوگرم مهرداد بیات از اصفهان، در وزن 60 کیلوگرم فرزاد کولیوند از نهاوند، در وزن 66 کیلوگرم مهرداد نجفی از اصفهان، در 74 کیلوگرم سیاوش گودرزی از اصفهان، در 84 کیلوگرم مهدی منصوری از اصفهان، در 96 کیلوگرم وحید یوسفوند از نهاوند و در 120 کیلوگرم نیز مهردان رشیدی از اصفهان برنده شدند.

کولیوند یکی از اهداف مهم این مسابقات را معرفی توانمندی‌های ورزشی نهاوند خواند و گفت: شهرستان نهاوند مهد پرورش ورزشکاران مطرح در کشور به ویژه در رشته کشتی، دوومیدانی و سنگنوردی است.

هفته آینده تیم نهاوند میهمان شهرداری ارومیه در دور برگشت مسابقات خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول