اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

غیبت شهردار نور قابل قبول نیست / مردم نباید مدت‌ها بلاتکلیف باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: غیبت شهردار قابل قبول نیست و مردم نباید مدت‌ها بلاتکلیف باشند.

غیبت شهردار نور قابل قبول نیست / مردم نباید مدت‌ها بلاتکلیف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به شورای شهر نور تاکید کرد تا تکلیف شهر و مردم را مشخص کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید معلوم شود که آیا ما شهردار داریم یا نه؟ اصلا روی فرد بحث ندارم، شهردار رفیق 25 ساله شاید هم بیشتر من است، اما در مصالح ملت برادر هم نمی‌شناسم.

وی ادامه داد: باید تکلیف مردم روشن شود و بدانند که باید به چه کسی مراجعه کنند و چه کسی پاسخگوی آنها است و حق تصمیم‌گیری کلان در شهرداری دارد، مراجعه مکرر و غیبت شهردار قابل قبول نیست و مردم نباید مدت‌ها بلاتکلیف باشند.

فیاضی افزود: اگر هم شورا این وضعیت را قبول دارد و باید وضعیت موجود باشد، بگوید تا مردم تکلیف خودشان را بدانند که البته اعضای شورا متعهد هستند و بعید می‌دانم به وضعیت موجود رضایت دهند و قطعا رسیدگی خواهند کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی دور این میز جمع شدیم به معنای آن است که همه معادلات جمهوری اسلامی را قبول کردیم و باید در هر شرایط مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنیم.

وی با موثر دانستن پیگیری مسئولان از پایین‌ترین رده تا بالاترین رده در حل سریع مشکلات مردم اظهار داشت: مردم یکی از روستاهای نور مشکل آب شرب داشتند که با پیگیری خوب شورا و مراجعه‌های مکرر مشکل برطرف شد.

این مسئول از عدم پیگیری و تسریع در پروژه‌ها انتقاد کرد و افزود: پسندیده نیست یک پل در ورودی شهر پس از سال‌ها از شروع تعریض همچنان نیمه‌کاره رها شود.

فیاضی در پایان با تقدیر از خبرنگاران، روز خبرنگار را پیشاپیش به فعالان این عرصه تبریک گفت و از آنان خواست تا هم از مردم و هم از مسئولان بنویسند و بگویند و یک‌جانبه نباشند تا همه از حوزه رسانه‌ای بهره‌مند شوند.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول