اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به خاطر ورود غیرقانونی انجام شد

شکایت از شهرداری بجنورد توسط یک سرمایه‌گذار/ تمام اسناد به نام شرکت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کیش اوریناک از ارائه شکایت از شهرداری بجنورد به دادسرای عمومی و انقلاب به خاطر ورود غیرقانونی به حریم این شرکت در شهرک ناوک خبر داد.

شکایت از شهرداری بجنورد توسط یک سرمایه‌گذار/ تمام اسناد به نام شرکت است

قاسمعلی علی‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این شکایت از طریق وکیل این شرکت و پیرو صورتجلسه روز گذشته نیروی انتظامی به خاطر ورود غیرقانونی عوامل شهرداری، تحویل دستگاه قضایی شد.

وی با تاکید بر اینکه سند مالکیت شش دانگ و پروانه ساختمانی این مجموعه به نام و در اختیار این شرکت قرار دارد، افزود:‌ حتی در صورت ادعای شهرداری مبنی بر مالکیت باید این موضوع در چهار چوب تفاهم نامه فیمابین و مذاکره پیگیری می‌شد.

علی‌پور با بیان اینکه خوشبختانه فیلم این ورود غیرقانونی و درگیری ثبت و ضبط شده است، گفت:‌ عکس و فیلم‌های مرتبط با این موضوع تحویل دادستانی شده است.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری کیش اوریناک تا حصول نتیجه و جبران خسارت وارده موضوع شکایت از شهرداری را به جد از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد، افزود: تمام شواهد و مدارک مبنی بر ورود غیرقانونی عوامل شهرداری به این مجموعه موجود است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذار کیش اوریناک با تاکید بر اینکه این شرکت سرمایه گذاری علاوه بر بجنورد ساخت پروژه 300 واحدی جاجرم وهمچنین 200 واحدی شیروان و ده‌ها پروژه را در کارنامه خود دارد تصریح کرد: تاکنون این شرکت در اجرای پروژه‌ها چه به عنوان پیمانکار و چه کارفرما با هیچ مشکلی مواجه نبوده است. 

وی همچنین در واکنش به مصاحبه شهردار بجنورد با یکی از رسانه‌ها اظهار داشت:‌ در قضیه ورود بدون هماهنگی توأم با فشار نیروهای اجرائیات شهرداری به محدوده کیش اوریناک، هیچ‌گونه زد و خورد انسانی رخ نداده و بلکه صرفاً خسارت‌های اندک مالی به دنبال داشته است.

علی‌پور افزود: ورود این نیروها تا ساعاتی جو آرام شهرک و مجموعه کیش اوریناک را ملتهب کرد.

وی با رد هرگونه مسدود بودن تلفن‌های این شرکت خاطرنشان کرد: از زمان ایجاد تشنج تاکنون موبایل بنده باز بوده و علاوه بر آن چهار خط تلفن مستقیم و 16 خط داخلی آماده پاسخگویی به شهروندان می‌باشند و این ادعا که رسانه مذکور گفته دسترسی به سرمایه گذار برای کسب نظر مسئولان شرکت کیش اوریناک بی نتیجه ماند، کذب محض است.

به گزارش فارس به نقل از شاهدان عینی درگیری عوامل اجرائیات شهرداری با شرکت سرمایه‌گذاری کیش اوریناک برای ساعاتی شهرک ناوک در بجنورد را دچار تشنج کرد.

شاهدان عینی همچنین اظهار داشتند که این درگیری موجب ایجاد چهره نامطلوب از نحوه برخورد مأموران شهرداری با سرمایه‌گذار به دنبال داشته و آن‌ها این‌گونه برخوردها را در شأن مأموران شهرداری ندانستند.

ده‌ها خودروی عبوری در پی مشاهده این تنش، با توقف نظاره‌گر این کشمکش شدند.

شهرک ناوک که در آن مجموعه واحدهای مسکونی کیش اوریناک قرار داشته در انتهای خیابان قیام بجنورد واقع شده و ده‌ها پروژه اداری و مسکونی نیز در این شهرک در حال ساخت است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول