اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر کشور

عبوری رسماً شهردار ساری شد

خبرگزاری فارس: مهدی عبوری رسماً شهردار ساری شد.

عبوری رسماً شهردار ساری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز با برگزاری مراسمی طی حکمی از سوی وزیر کشور شهردار مرکز مازندران به طور رسمی کارش را شروع کرد.

در این حکم خطاب به مهدی عبوری آمده است: به موجب این حکم و در اجرای صدور تبصره (3 ) اصلاحی ذیل بند (1) ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 و براساس نامه شماره 1767 مورخ 25/4/91 شورای اسلامی شهر ساری به سمت شهردار ساری منصوب می شوید.

در این حکم ابراز امیدواری شد با استعانت از پروردگار سبحان و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پایبندی به معماری اسلامی و ایرانی، رعایت زیبایی و استحکام بناها، توسعه فضای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست، نگاه عدالت‌گستر به محله‌ها و اشخاص محروم، رعایت ملاک‌های تخصص و کارآمدی، تعهد و حسن سلوک با مردم در گزینش مدیران شهرداری موفق باشید.

وزیر کشور در حکم صادر شده تاکید کرد: انتظار است با بالا بردن وقت، سرعت و انضباط در خدمت‌رسانی و نوگرایی در ارائه خدمات و جلب مشارکت‌های مردمی، حفظ و مراقبت از اموال عمومی، بررسی و ریشه‌یابی نارسایی‌های شهر و برنامه‌ریزی موثر برای رفع مشکلات، توسعه و عمران شهر با لحاظ کردن سیاست‌ها و برنامه‌های دولت خدمت‌گذار و حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همکاری متقابل با مسئولان محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قانون شهرداری و سایر قوانین مقررات مربوط برای حل عمل‌گرایانه مشکلات عینی و مشخص مردم کوشا و جدی باشید.

مصطفی محمد نجار وزیر کشور  

به گزارش فارس، این حکم با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، استاندار مازندران، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، اعضای شورای شهر  ساری و.......تقدیم  مهدی عبوری شد.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول