اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی:

تیم شهرداری اراک برای حضور در لیگ به فعالیت خود سرعت دهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با توجه به شرایط سخت لیگ دسته یک کشور خواستار سرعت‌بخشی به فعالیت‌های تیم شهرداری اراک شد.

تیم شهرداری اراک برای حضور در لیگ به فعالیت خود سرعت دهد

محمدرضا غفاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: با توجه به اینکه در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک از هر گروه چهار تیم به لیگ دو سقوط می‌کنند رقابت برای بقا در این لیگ بسیار سخت‌تر از صعود به لیگ برتر شده است و تیم‌هایی در این لیگ موفق می‌شوند که با برنامه لیگ را آغاز کنند و با انسجام ادامه دهند.

وی با اشاره به وضعیت تیم شهرداری اراک تصریح کرد: در حال حاضر عسگری مدیر عامل باشگاه از سمت خود استعفا داده و باید هر چه سریع‌تر هیئت مدیره و مدیر عامل جدید باشگاه انتخاب شوند تا آن‌ها بتوانند در فرصت اندک باقیمانده با یک کادر فنی و بازیکنان قوی نتایج مطلوب را در لیگ دسته اول کشور بگیرند و از سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر با توجه به شرایط جدید جلوگیری کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ آزادگان همچنین اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول کشور صبح روز 15 مرداد در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و باید مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم در آن مراسم حضور داشته باشند و با توجه به اینکه مسابقات به طور قطع از 23 شهریور ماه آغاز می‌شود تیم شهرداری هر چه سریع‌تر باید در خصوص آینده خود تصمیم بگیرد.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون هیچ قراردادی از کادر فنی و بازیکنان در هیئت فوتبال ثبت نشده است و ما هم منتظر تصمیم سریع‌تر مسئولان شهرداری در این خصوص هستیم.

وی گفت: هیئت فوتبال استان برای حفظ و صعود این تیم به لیگ برتر از هیچ کمکی به این باشگاه دریغ نمی‌کند و امید می‌رود در پایان شاهد افتخارآفرینی نماینده استان مرکزی در کشور باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول