اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی حادثه کیش اوریناک انجام شد

برگزاری جلسه اضطراری شهردار بجنورد و سرمایه‌گذار/ حکمیت 5 وکیل برای رفع مشکل

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد و سرمایه‌گذار کیش اوریناک برای بررسی حادثه شرکت سرمایه‌گذاری کیش اوریناک در بجنورد با رئیس شورای اسلامی بجنورد نشست مشترکی برگزار کردند.

برگزاری جلسه اضطراری شهردار بجنورد و سرمایه‌گذار/ حکمیت 5 وکیل برای رفع مشکل

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این نشست ظهر امروز در سالن اجتماعات شورای اسلامی این شهر برگزار و طرفین هر یک در خصوص این حادثه مطالبی را ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کیش اوریناک در این نشست با بیان اینکه عوامل اجرائیات شهرداری اخیراً با چند دستگاه نیسان به طور غیرقانونی وارد محل و حریم احداث ساختمان‌های شهرک ناوک شدند گفت: افراد یاد شده علاوه بر پاره کردن زنجیر درب ورودی کارگاه، چهار شیشه پنجره از نوع دوجداره و به دو عدد درب ورودی نیز آسیب وارد کردند.

قاسمعلی علیپور افزود:این مجموعه در اختیار این شرکت بوده و محدوده آن دیوار چینی و حفاظ بوده که با وجود خواسته‌های شرکت مبنی بر ترک این مجموعه عوامل شهرداری در برابر بی توجهی و مقاومت کردند.

وی تصریح کرد: تمام این موارد در صورت جلسه نیروی انتظامی نیز قید شده وباید شهرداری پاسخ گوی این اقدام خود باشد.

علیپور همچنین از نحوه تعامل و برخورد شهرداری با سرمایه‌گذاران انتقاد و خواستار رسیدگی شورای شهر به اقدام اخیر شهرداری بجنورد شد.

شهردار بجنورد هم در این نشست اظهار کرد: این ملک قانونا مربوط به شهرداری بوده و این مرکز صرفاً یکی از بلوک‌های این شهرک که سهم سرمایه گذاری بوده را در اختیار گرفته است.

کیوان دژهوت تصریح کرد: اجرائیات شهرداری تنها وارد بلوکی از این مجموعه شده که متعلق به شهرداری بود که با واکنش کارگران شرکت کیش اوریناک همراه بود.

به گفته وی کارگران مجتمع یاد شده با نیروهای اجرائیات شهرداری درگیر و خسارت‌هایی را به بلوک متعلق به شهرداری وارد کردند.

دژهوت گفت: این بلوک قرار بود تا به عنوان ساختمان شهرداری منطقه دو مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش فارس، در این نشست مقرر شد تا پنج وکیل جواد خوراشاهی، محمدنیا ، داوودی، دخیلی و ایرجی به منظور اظهارنظر در مورد تفاهم نامه فی‌مابین سرمایه گذار و شهرداری این پرونده را حکمیت و نظر خود را در این ارتباط اعلام کنند.

بر اثر مناقشه‌ایی که بین شهرداری و شرکت سرمایه گذاری کیش اوریناک روی داد، رانندگان ده‌ها خودروی عبوری درپی مشاهده این تنش، با توقف نظاره‌گر این کشمکش شدند.

شهرک ناوک در انتهای خیابان قیام بجنورد قرار داشته که در آن مجموعه واحدهای مسکونی کیش اوریناک واقع شده و هم اکنون ده‌ها پروژه اداری و مسکونی نیز در این شهرک از جمله دادسرا عمومی در حال ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول