اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد

حضور بی‌مورد برخی مدیران شهرداری در جلسه شورای شهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حضور برخی از مدیران شهرداری در جلسه شورای اسلامی این شهر بی‌مورد است.

حضور بی‌مورد برخی مدیران شهرداری در جلسه شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام عبدالرسول میری بعدازظهر امروز در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: حضور برخی از مدیران شهرداری در جلسه شورای شهر شیراز بی‌مورد است و ضرورتی برای حضور آنها وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: با حضور مدیران شهرداری در جلسات شورای شهر مردمی که برای انجام امورشان به شهرداری مراجعه می‌کنند باید ساعت‌ها منتظر بازگشت آنها باشند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری محدود است، گفت: پیگیری امور مردم اولویت تمام دستگاه‌ها است و باید تمام برنامه‌ریزی‌هایمان در این راستا باشد.

میری اضافه کرد: در مواقعی مدیری برای طرح موضوعی در جلسه شورای شهر شیراز حضور می‌یابد اما نه تنها آن دستور جلسه مطرح نمی‌شود بلکه وقت مدیر نیز هدر می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اعتراض ساکنان یکی از مناطق شیراز که در حوالی نیروگاه برق زندگی می‌کند، تصریح کرد: مردم باید در محل سکونت خود آرامش داشته باشند اما صدای گوش‌خراش توربین‌های اداره برق این آسایش را از ساکنان منطقه گرفته است.

میری تصریح کرد: هیچ‌کس به مشکل این منطقه رسیدگی نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: نمی‌شود که عده‌ای در آسایش و راحتی باشند اما عده‌ای دیگر در محل سکونت خود آسایش نداشته باشند.

وی از مدیر تولید و بهره‌برداری اداره برق خواست به مشکل اهالی این محل توجه داشته باشند و در این راستا اقدامات لازم را لحاظ کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول