اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

6 پروژه عمرانی شهرداری شهرکرد بهره‎‌‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از افتتاح شش پروژه عمرانی این شهرداری همزمان با فرا رسیدن هفته دولت خبر داد.

6 پروژه عمرانی شهرداری شهرکرد بهره‎‌‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان‌دهکردی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این شهرداری، اظهار داشت: بهره‌برداری از ایستگاه پلیس ترمینال آزادی، تکمیل عملیات اجرایی کمربندی 15 خرداد و پارک‌های آبی جنگلی، فیض، امیرکبیر و شهریار از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری شهرکرد در هفته دولت امسال است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 4 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شهرداری و بودجه استانی هزینه شده است.

غلامیان‌دهکردی اضافه کرد: با افتتاح این شش پروژه زمینه اشتغال بیش از 20 نفر نیز فراهم خواهد شد.

شهردار شهرکرد در ادامه گفت: شهرداری همواره به عنوان یک نهاد غیردولتی، در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و حل مشکلات شهر تلاش شبانه‌روزی می‌کند.

وی جلب و کسب رضایتمندی عمومی در قبال عملکرد شهرداری را در گرو خدمات‌رسانی مطلوب و صحیح به شهروندان دانست و افزود: خدمات شهرداری و نیز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این مجموعه بدون توجه به اصل رضایتمندی مردم امکان توفیق و ماندگاری ندارند.

غلامیان‌دهکردی خاطرنشان کرد: مدیران و پرسنل شهرداری باید تمامی اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.

شهردار شهرکرد در ادامه بر ضرورت توسعه فضاهای سبز شهری تأکید کرد و با بیان اینکه امروزه به فضای سبز در کشورمان در قدر و مرتبه خود اهمیت داده نمی‌شود، گفت: عدم آموزش صحیح و اطلاع‌رسانی کافی به مردم موجب کاهش مشارکت‌ آنها در جریان ایجاد و حفظ فضاهای سبز در استان و به ویژه در شهرکرد شده است.

وی افزود: فضاهای سبز شهری در صورتی که مفهوم مشارکت مردمی در ساختار و شکل‌گیری و توسعه آنها لحاظ نشود، با اجتماع همزیستی نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول