اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اختلاف شهرداری با شرکت گاز جایگاه‌های CNG را به تعطیلی کشانده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختلاف‌های بین شهرداری و شرکت گاز تعدادی از جایگاه‌های CNG را به تعطیلی کشانده و بار آنها بر دیگر جایگاه‌ها تحمیل می‌شود.

اختلاف شهرداری با شرکت گاز جایگاه‌های CNG را به تعطیلی کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به نزدیکی شب‌های قدر، اظهار کرد: با توجه به اینکه در این ایام مردم از فضای گلستان شهدا استفاده زیادی دارند، آب سردکن‌های این مکان جوابگوی حجم زائران و افرادی که برای دعای احیا می‌آیند، نیست.

وی تاکید کرد: شهرداری آب سرد و گوارا را با تانکرهای موقت در این شب‌ها در گلستان شهدای اصفهان مستقر کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به وضعیت اسفبار تیم‌های ورزشی باشگاه ذوب آهن گفت: هر روز خبر انحلال تیم‌های مختلف ورزشی این باشگاه را می‌شنویم، آن هم تیم‌هایی که به‌عنوان سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: مسئولان باشگاهف استفاده از منابع درآمدی ذوب آهن را خلاف قانون می‌دانند در حالی که میلیاردها تومان پول برای خرید بازیکنان از بیت‌المال در استان‌های دیگر هزینه می‌شود.

نصر اصفهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به صف‌های طولانی جایگاه‌های CNG در اصفهان بیان کرد: زمانی که مردم را در این گرما برای ساعت‌های طولانی معطل می‌بینم به‌عنوان عضو شورای شهر احساس شرم کرده و خود را نفرین می‌کنم، چرا که اختلاف‌های بین شهرداری و شرکت گاز تعدادی از این جایگاه‌ها را به تعطیلی کشانده و بار آنها بر دیگر جایگاه‌ها تحمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: جایگاه‌های سوخت گاز CNG در اصفهان وجود دارند، که با وجود دو سال از تاسیس آنها سه یا چهار ماه بیشتر به مردم سوخت نداده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول