اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

شهرداری و تامین اجتماعی حق برداشت خودسرانه از حساب دستگاه‌ها ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: شهرداری و تامین اجتماعی حق برداشت خودسرانه از حساب دستگاه‌ها را با هدف جبران بدهی خود ندارند.

شهرداری و تامین اجتماعی حق برداشت خودسرانه از حساب دستگاه‌ها ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در اردبیل اظهار داشت: پیگیری بدهی‌ها و پرداخت آن باید به شکل منطقی و معقول انجام شود و مجموعه‌های طلبکار نباید به خود اجازه دهند بدون طی شدن مراحل قانونی برداشتی از حساب دیگر دستگاه‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ما باید طبق اصول رفتار کنیم و این کار بسیار بدی است که از حساب دولتی خودسرانه برداشت شده تا آن دستگاه اجرایی در پرداخت حق و حقوق خود دچار مشکل و مضیقه شود که در این زمینه دستگاه‌ها بدون هماهنگی حق برداشت ریالی از حساب دیگر دستگاه‌ها را ندارند.

استاندار اردبیل از بسته شدن پرونده نیروهای طرحی، شرکتی و قراردادی در استان در یک پروسه زمانی هفت الی هشت ماه خبر داد و یادآور شد: با ابتکار استان در سطح کشور بیش از 8 هزار نفر نیرو سازماندهی شده و تکلیف آنها نیز در زمینه استخدام مشخص شده است.

صابری گفت: ما نیز در استان اردبیل با لحاظ کردن شرایط و ضوابط خاص در حال صدور احکام استخدام پیمانی نیروها هستیم و در این زمینه هیچ مشکل و مانعی نیز وجود ندارد.

این مسئول عنوان کرد:‌ هر دستگاهی نیز تمایل به ساماندهی نیروی انسانی نداشته نباشد و یا از عواقب آن ترس و نگرانی داشته باشد باید باید به این اطمینان رسیده باشد که در این کار رضای الهی و خلق وجود دارد و هیچ دلسردی و پشیمانی نیز در این امر پذیرفتنی نیست.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:‌ بنده به هیچ وجه دنبال تسویه حساب شخصی یا مرتفع کردن خرده‌ حساب‌های شخصی نیستم بلکه در این استان حاضر شده‌ام و تا لحظه آخر و ساعات پایانی حضور و ماموریت‌ام کار و تلاش پیگیرانه داشته باشم.

صابری افزود: بنده تا آخر خط ایستاده‌ام و به هیچ چیزی نیز دلبستگی ندارم و از مدیران و مسئولان پاک‌ دست، همراه و صدیق نیز حمایت می‌کنم و یقین دارم که رضای الهی نیز در کار و تلاش شبانه‌روزی ما و خدمت صادقانه است.

وی به شایعات مختلف در خصوص تغییر استاندار اشاره کرد و ادامه داد: بدون توجه به این شایعات هر زمان اعلام کنند که باید این استان را ترک کنم به یقین سجده شکر می‌گذارم که این بار سنگین مسئولیت از دوش من برداشته شد و در سنگر جدید و به عنوان استاد دانشگاه به فعالیت ادامه می‌دهم و به غیر از خدمت صادقانه به هیچ چیز دیگر نمی‌اندیشم.

استاندار اردبیل بی‌توجهی به شایعات منتشر شده را در خصوص تغییرات یکشنبه یا چهار‌شنبه هر هفته به دلیل تشکیل جلسات هیئت دولت و احتمال تغییر استانداران یادآور شد و گفت: بنده با دو خط کاغذ منصوب شدن و با دو خط روزی از این مسئولیت کنار می‌روم و به یقین زیاد پایبند به تشریفات و دلخوش به ماندن نیستم و در این عرصه نیز با قاطعیت عمل کرده و به دنبال تسویه حساب شخصی با فرد خاصی نیز نیستم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود هرگونه کوتاهی در مسیر خدمت را ممنوع دانست و اظهار داشت: باید تا لحظه آخر مسئولیت تلاش کرد و از هرگونه حرکت هزینه‌بر و تبلیغاتی به دور بود چرا که رضای الهی در خدمت به خلق است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول