اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

با تمام توان از اتاق بازرگانی و برنامه‎های آن حمایت می‎کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با تمام توان از اتاق بازرگانی و برنامه‎های آن به عنوان پارلمان بخش خصوصی حمایت می‎کنیم.

با تمام توان از اتاق بازرگانی و برنامه‎های آن حمایت می‎کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،  جواد قناعت در نشست بررسی مشکلات بازرگانان و تولیدکنندگان استان با تأکید بر پیگیری مجدانه و موضوعی درخواست‎های بازرگانان اظهار داشت: بازرگانان به مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استان در گرگان مراجعه کنند تا مشکلاتشان به صورت تخصصی و در کمترین زمان بررسی شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: برگزاری چنین جلساتی در صورت تدوین تحلیل‎های کارشناسی و فنی و ارائه در کارگروه‎های تخصصی با حضور مدیران استانی مفید است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان نیز در این نشست ضمن ارائه پاسخ به برخی از پرسش‎های بازرگانان استان، اتاق بازرگانی را پیکان پیشرفت اقتصادی استان قلمداد کرد و گفت: مرکز خدمات سرمایه‎گذاری همه روزه آماده رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان استان است.

رضا غلامی با تأکید بر اهمیت نقش مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استان ابراز داشت: نمایندگان همه دستگاه‎های اجرایی استان در این مرکز حضور دارند و آماده پیگیری مشکلات سرمایه‎گذاران و بازرگانان هستند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی استان گفت: مقامات اقتصادی دولت و نمایندگان مجلس در جلسات مشترک در خصوص اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی تصمیماتی را اتخاذ کرده و اقداماتی صورت داده‎اند.

حمید دامغانی ضمن اشاره به مشکلات سرمایه‎گذاری در استان بیان داشت: برنامه‎ها باید به سمت تولید و سرمایه‎گذاری و سرمایه‎پذیری هدف‎گذاری شود.

به عقیده وی شناسایی امکانات و ظرفیت‎ها و چگونگی استفاده بهینه از آنها، تولیدکنندگان، سرمایه‎گذاران و فعالان اقتصادی را به راه حل‎های نتیجه‌بخش سوق می‎دهد.

در این نشست مهمانان مختلف در بخش‎هایی نظیر دام و طیور، مسکن، گردشگری و... به طرح مشکلات خود از جمله عدم هماهنگی دستگاه‌های مجری، آسیب‎های سیل به بخش کشاورزی و فرصت‎های واردات پرداختند و خواستار رفع آنها از سوی استاندار و مسئولان و انعکاس به مقامات بالاتر شدند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول