اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قصرشیرین:

220 حامی از 88 یتیم قصرشیرینی حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قصرشیرین گفت: 220 حامی از 88 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین با دستانی پر از مهر حمایت می‌کنند.

220 حامی از 88 یتیم قصرشیرینی حمایت می‌کنند

علی‌اصغر برق‌پور در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هزار و 148 نفر مددجوی عادی کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب 425 خانوار شهری و 72 خانوار روستای در شهرستان قصرشیرین ساکن هستند.

برق‌پور با اشاره به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در طرح شهید رجایی ادامه داد: 147 خانوار بالای 60 سال ساکن در روستاهای این شهرستان به تعداد 287 نفر زیر پوشش این نهاد هستند.

وی تعداد خانوار مهمان زیر پوشش را 14 خانوار به تعداد 37 نفر اعلام کرد‌.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قصرشیرین گفت: تعداد 88 یتیم با 220 نفر حامی در این شهرستان زندگی می‌کنند که سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 899 میلیون و 73 هزار 500 ریال توسط حامیان برای کمک به یتیمان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه سال 90 برای اطعام 2004 نفر 112 میلیون و860 هزار ریال هزینه شده است تصریح کرد: امسال به 3000 نفر اطعام  و یا سبد غذایی داده خواهد شد.

برق‌پور کودکان سوءتغذیه زیر حمایت این نهاد را 20 کودک عنوان کرد و خاطرنشان کرد‌: مبلغی در حدود 40 میلیون ریال برای سبد غذایی این کودکان هزینه شده است.

وی‌ 81 میلیون ریال را برای کمک هزینه تحصیلی 203 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد.

برق‌پور مبلغ هزینه شده برای اشتغال 562 خانوار را که مجری طرح خودکفایی بودند یک میلیارد و 753 میلیون ریال دانست و گفت: 203 مورد وام کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و 324 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: مقدار جمع‌آ‌وری شده صندوق صدقات در سال گذشته 281 میلیون ریال بوده است که از ابتدای امسال مقدار 6 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قصرشیرین 580 میلیون ریال را برای رفع پاره‌ای از مشکلات خانوارها در موارد ویژه عنوان کرد و ادامه داد: کل پرداختی کمک معیشتی و موارد ویژه کمیته امداد این شهرستان 5 میلیارد و 630 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول