اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کهگیلویه:

دست ارشاد کهگیلویه برای تجلیل و حمایت از خبرنگاران خالی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: متاسفانه ارشاد شهرستان کهگیلویه به دلیل کمبود اعتبارات نمی‌تواند از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل و مراسمی برای بزرگداشت روز خبرنگار برگزار کند.

دست ارشاد کهگیلویه برای تجلیل و حمایت از خبرنگاران خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آزاد خردمند عصر شنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران دهدشت اظهار داشت: امروزه نقش خبرنگاران در روشنگری و آگاهی‌بخشی به توده جامعه بر همگان واضح و مبرهن است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با مهم و با ارزش خواندن نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی اضافه کرد: وظیفه سنگین خبرنگاران ایجاب می‌کند که بدون غرض و منصفانه قلم بزنند.

وی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در سخت‌ترین شرایط زمانی و مکانی برای پوشش خبرها شایسته بهترین تقدیرها بوده، اضافه کرد: باید مسئولان کشوری به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دغدغه‌های مادی این قشر جان بر کف به حداقل برسد.

خردمند بیان کرد: امیدواریم که با راه‌اندازی انجمن خبرنگاران کهگیلویه بتوانیم گامی موثر برای اعتلای کار خبر و خبرنگاری در شهرستان کهگیلویه برداریم.

وی با بیان اینکه انجمن خبرنگاران کهگیلویه اولین انجمن در حوزه خبرنگاری استان است، عنوان کرد: اداره ارشاد کهگیلویه تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا این انجمن هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با اشاره با اینکه زحمات و تلاش‌های خبرنگاران با هیچ اجر و مزد دنیوی قابل جبران نیست، اذعان کرد: امیدواریم روزی برسد که همه ما بتوانیم در عمل قدردان زحمات خبرنگاران باشیم.

این مسئول فرهنگی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: متاسفانه ارشاد شهرستان کهگیلویه به دلیل کمبود اعتبارات نمی‌تواند از خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل کند و ما مجبوریم تنها اسامی چند خبرنگار را که صرفا کارت خبرنگاری ارشاد دارند برای مراسم روز خبرنگار که در یاسوج برگزار می‌شود به اداره کل ارشاد بفرستیم تا از آنها به نمایندگی از خبرنگاران کهگیلویه تجلیل شود.

وی در مورد کمک اداره ارشاد برای تجهیز خانه باشگاه خبرنگاران دهدشت نیز بیان داشت: اداره ما از لحاظ امکانات سخت‌افزاری نیز کمبودهایی داشته و در این مورد نیز کمک خاصی از عهده اداره ارشاد برنخواهد آمد.

خردمند با ابراز تأسف از عدم توان مالی این اداره برای کمک به تجهیز باشگاه خبرنگاران افزود: خود اداره ما چند ماه است که برای دریافت سه‌پایه دوربین در حال رایزنی است و هنوز موفق به دریافت آن نشده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول