اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس

15 هزار یتیم توسط 40 هزار حامی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: 15 هزار یتیم زیر 18 سال از سوی 40 هزار حامی طرح اکرام در استان فارس حمایت می‌شوند.

15 هزار یتیم توسط 40 هزار حامی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی الهیاری چهارشنبه‌شب در آیین افطاری و اطعام که با حضور خیران و حامیان طرح اکرام و تعدادی از ایتام در حمایت کمیته امداد امام خمینی فارس و استاندار این استان برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه کمک به نیازمندان، در سال 120 میلیارد ریال از سوی خیران به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 15 هزار یتیم زیر 18 سال از سوی 40 هزار حامی طرح اکرام در استان فارس حمایت می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به محرومان و مستضعفان تشکیل شده و در این زمینه خدمات شایانی به این قشر از جامعه اسلامی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس بیان داشت: از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد تشکیل بانک اطلاعاتی نیازمندان و محرومان است که با راه‌اندازی این طرح شاهد زیرپوشش درآوردن تعداد بسیاری از افراد نیازمند بوده‌ایم.

الهیاری اضافه کرد: ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی در روند زیرساخت‌ها و توانمندسازی افراد زیر پوشش کمیته امداد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به قشر محروم جامعه از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است افزود: توجه و عنایت خیران به محرومان، ظرفیت‌سازی مناسب برای ایجاد اشتغال و تامین بودجه برای توانمندسازی افراد زیر پوشش کمیته امداد از برنامه‌های اصلی حمایت ایران اسلامی از محرومان و مستضعفان جهان بوده و استکبار را وادار به ارائه انواع تحریم‌ها به ویژه تحریم اقتصادی کرده است.

در ادامه استاندار فارس نیز در سخنانی ابراز داشت: اگر در ماه مبارک رمضان شاهد برپایی ضیافت الهی هستیم، مرهون تلاش خیران و نیکوران در حمایت از محرومان و نیازمندان است.

حسین صادق عابدین افزود: نگاه خیران به کمیته امداد امام خمینی (ره) از روی علاقه و ایثار به مستمندان و محرومان جامعه بوده و در این راستا از تمام امکانات برای رفع محرومیت‌زدایی استفاده می‌کنند.

در پایان از 16 حامی طرح اکرام تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول