اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تأکید کرد

حمایت از فعالان عرصه هنر کرج

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرج بر حمایت از فعالان عرصه هنر در این شهرستان تأکید کرد.

حمایت از فعالان عرصه هنر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اباذر خدابین ظهر امروز در دومین همایش رونمایی از کتاب البرز با عنوان البرزنامه، اظهار داشت: استان البرز و شهرستان کرج دارای فعالان عرصه هنر بسیار زیادی است که امروز با تلاش خود توانسته‌اند در بسیاری از حوزه‌های هنری و فرهنگی در کشور بدرخشند.

وی ادامه داد: این هنرمندان همگی برای توسعه و پیشرفت فرهنگ و هنر در این استان تلاش بسیار زیادی داشته‌اند و در بسیاری از رشته‌ها دارای کارنامه درخشانی هستند.

عضو شورای شهر کرج گفت: با توجه به وجود چنین ظرفیت‌هایی در کرج، می‌توان این کلانشهر را به عنوان پایلوت اهل قلم در ایران و جهان معرفی کرد و بر حمایت ویژه از آنان تلاش نمود.

خدابین افزود: مسئولان و به ویژه مدیران فرهنگی باید دغدغه و مشکلات این قشر را برطرف کرده و خود را موظف به رسیدگی به امور هنرمندان کنند.

وی ادامه داد: کرج نیازمند اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری است، ‌لذا لازم است تا با حمایت از این افراد در پیشرفت و توسعه امور فرهنگی در این کلانشهر گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: همان طور که امروز کرج به عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی در کشور به شمار می‌رود و دارای قطب‌هایی بسیاری در این زمینه است لذا لازم است در زمینه فرهنگ و هنر هم کرج در کشور بیش از گذشته مطرح شود و تلاش هنرمندان این کلانشهر نادیده رفته نشود.

خدابین در ادامه سخنان خود بر حفظ سنت‌ها و آیین‌های این کلانشهر تأکید کرد و گفت: لازم است تا هنرمندان و نویسندگان در کرج گویش‌ها،‌ سنت‌ها و آیین‌های این کلانشهر را معرفی کرده و بر حفظ آنها تأکید داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول