اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد تنظیم بازار صورت گرفت

انتقاد شدید فرماندار ابهر از مسئولان سازمان بازرگانی استان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر نسبت به عملکرد مسئولان استانی در زمینه وضعیت به وجود آمده در بازار مرغ این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد شدید فرماندار ابهر از مسئولان سازمان بازرگانی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با انتقاد از مسئولان استانی نسبت به ظرفیت اندک میزان مرغ توزیعی در شهرستان ابهر اظهار داشت: مسئولان استان چرا باید به ابهری با دارای 90 هزار جمعیت این میزان سهمیه ناچیز را اختصاص بدهند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش میزان نظارت به بازار از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: اتحادیه مرغ‌داران و مسئولان مرتبط نسبت به مسائل به وجود آمده پیگیری‌های لازم را صورت داده و نتیجه را به ما اعلام کنند.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه به لزوم نگارش نامه‌ای خطاب به استاندار زنجان اشاره و تصریح کرد: باید در این نامه ضعف مدیریت دستگاه استانی و مشکلات به وجود آمده از سوی دستگاه استانی در زمینه نهاده‌های دامی و عدم تحویل سویا به مرغ‌داران شهرستان اشاره شود.

وی افزود: به هیچ عنوان کوتاهی مسئولان استانی و شهرستانی را برنمی‌تابیم و به هیچ عنوان نیز خود را مشغول به حواشی نمی‌کنیم.

یوسفی تصریح کرد: متاسفانه برخی منتقدین به صورت مغرضانه وارد می‌شوند و به دنبال این هستند که فضای خدمت را از مسئولان نظام جمهوری اسلامی بگیرند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه همه مدیران باید در همه رده‌ها مصمم به خدمت به مردم باشند، گفت: ما منفعت مردم را در نظر داریم و به هیچ عنوان به دنبال منفعت گروه خاصی نیستیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول