اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست صدا و سیما و کمیته امداد کرمان مطرح شد

اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و آسیب‌دیده

خبرگزاری فارس: در نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در زمینه اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و آسیب‌دیده بحث و تبادل نظر شد.

اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و آسیب‌دیده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، در نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در زمینه اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و آسیب‌دیده بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این نشست با اشاره به روحیه بالای نوع‌دوستی و نیکوکاری در مردم مؤمن استان کرمان گفت: بر اساس احادیث و روایات مستند، بهترین چیزی که رحمت پروردگار را جلب می‌کند، مهربانی نسبت به دیگران است.

وی افزود: زمینه این کمک و مهربانی را کمیته امداد فراهم کرده است.

موسوی آمادگی صدا و سیمای مرکز کرمان را برای افزایش همکاری با کمیته امداد در راستای فرهنگ‌سازی و هدایت کمک‌های مردمی به سوی حمایت از اقشار محروم جامعه اعلام کرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز با اشاره به اینکه کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی بین دستگاه‌های عمومی و دولتی عنوان نخست را از آن خود کرده است، گفت: کمیته امداد سال گذشته زمینه اشتغال 18 هزار و 800 نفر را فراهم کرد.

میرزایی افزود: سال گذشته 2 هزار و 700 خانواده به واسطه توانمندسازی از حمایت کمیته امداد خارج شدند و امسال نیز زمینه خروج 4 هزار خانواده به واسطه اشتغال و توانمندسازی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن رمضان از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان خواستار اطلاع‌رسانی و انعکاس مطلوب خبری این جشن شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول