اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

بانک‌ها چتر حمایتی خود از تولید و اشتغال را گسترش دهند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به نقش حمایت‌های بانکی در رونق تولید و اشتغال، لزوم گسترش چتر حمایتی بانک‌ها از این دو بخش را خواستار شد.

بانک‌ها چتر حمایتی خود از تولید و اشتغال را گسترش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نشست با مجموعه مدیران بانک‌های استان با اشاره به نقش مؤثر و کلیدی بانک‌ها در زمینه توسعه و عمران، به ویژه مباحث اقتصادی اظهار کرد: تعامل مؤثر بین بانک‌ها و دستگاه‌های استانی و ملی و تلاش این مجموعه‌ها برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، در راستای پیشبرد بهتر امور این حوزه ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای افزایش کارآمدی و اثر بخشی فعالیت‌های سیستم بانکی استان تصریح کرد: ظرفیت‌ها، منابع، امکانات، موانع و مشکلات این بخش باید شناسایی و برنامه‌ریزی و راهکارهای لازم در زمینه تقویت آن‌ها انجام شود.

استاندار قم با اشاره به عملکرد خوب شبکه بانکی کشور و استان در سال‌های اخیر گفت: بانک‌های استان با سرعت دادن به روند جذب سپرده‌ها و بهبود عملکرد خود در بخش‌های مختلف باید تلاش کنند تا بهترین کارنامه را در سال آخر دولت دهم داشته باشند.

پیریایی به ضرورت افزایش سهم تولید در تسهیلات بانکی اشاره و خاطر نشان کرد: بانک‌های استان در سال تولید ملی، باید نگاه خاصی به مقوله تولید و اشتغال داشته و چتر حمایتی خود از این دو بخش محوری را گسترش دهند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای افزایش منابع بانک‌های استان، از تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری وصول مطالبات بانک‌های استان خبر داد و گفت: این کمیته از طریق رایزنی و تشکیل جلسات مختلف با مسئولان بانک‌ها، زمینه‌های رفع موانع و مشکلات موجود در این حوزه را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول