اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

محدودیتی در توانمندسازی دستگاه‌های حمایتی نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: استانداری هیچ محدودیتی در بحث اشتغال و توانمندسازی واحدهای دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی ندارد.

محدودیتی در توانمندسازی دستگاه‌های حمایتی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شب گذشته در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت آسمانی کمیته امداد امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد در راستای توانمندسازی خود گام اساسی را برداشته‌اند.

وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در بین مددجویان وجود دارد که در این نمایشگاه قابل رؤیت است و با کمک کمیته امداد امام خمینی و معاونت اشتغال در سطح کشور و استان کارهای بسیار اساسی انجام شده است.

نجار ابراز داشت: گرچه ممکن است در مرحله اول این کارها در خانواده کوچک باشد اما با یادگیری، آموزش و هدایت به کارهای بسیار بزرگ رسیده‌اند مانند تولید که هم برای جامعه مؤثر بوده و هم برای خودشان که بتوانند زندگی آبرومندی را فراهم کنند و محتاج دیگری نباشند و حتی نیازمندان دیگر را نیز با کارهایی که انجام می‌دهند، کمک می‌کنند.

وی گفت: ما هر اندازه بتوانیم افراد را توانمندسازی کنیم، می‌توانیم به افراد نیازمندی که در واقع توانمند نیستند و امکان کار، تولید و تلاش برای آنها وجود ندارد رسیدگی بیشتر و بهتری داشته باشیم.

استاندار کرمان عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: ما باید تلاش کنیم کار و همت را به سمت و سوی تولید اساسی‌تر ببریم.

وی بیان داشت: نباید افرادی که زیر پوشش هستند، همیشه نیازمند باشند و باید با تلاش و همت مضاعف به خودکفایی برسند.

نجار گفت: اگر ما ظرفیت و توانمندی افراد مددجو را شناسایی کنیم و به آنها آموزش دهیم تا بتوانند خودشان زندگی خود را اداره کنند این بسیار ارزشمند است که کمیته امداد در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

استاندار کرمان با بیان اینکه کمیته امداد امروزه باید به سمت و سویی برود که نیازمندان واقعی جامعه را شناسایی و زیر پوشش خود قرار دهد، بیان کرد: زمانی که یک نفر از خانواده مددجویی کمیته امداد از لحاظ مالی تأمین شد باید از زیر پوشش مالی کمیته امداد خارج شود.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول