اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی:

21 هزار دانش‌آموز آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: 21 هزار دانش‌آموز در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از خدمات تربیتی، تحصیلی، اردوهای آموزشی و دینی این کمیته استفاده می‌کنند.

21 هزار دانش‌آموز آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی بعد از ظهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 50 میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه نوعروسان استان در سال گذشته پرداخت شده است، اظهار کرد: برگزاری جلسات مشاوره‌ای قبل، حین و بعد از ازدواج به زوج‌های جوان و خانواده‌های زیرپوشش، مشاوره انتخاب همسر، نحوه اداره امور اقتصادی خانواده از دیگر خدماتی است که کمیته امداد به زوج‌های جوان تحت حمایت این کمیته ارائه می‌دهد.

وی، کاهش آمار طلاق در بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد نسبت به میانگین کشوری را از نتایج مثبت ارائه این خدمات عنوان کرد.

دشتی اضافه کرد: در برخی از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مانند سراب میزان طلاق در بین این افراد به زیر یک درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در این حوزه قابل دفاع است، افزود: می‌توان از عملکرد کمیته امداد به عنوان الگویی مناسب در سطح ملی برای ازدواج جوانان استفاده کرد.

دشتی خاطرنشان کرد: در این زمینه کمیته امداد به خانواده‌هایی که توان تحقیق از زوجین را ندارند نیز خدمات داده و تحقیقات ضروری برای شکل‌گیری یک ازدواج موفق را انجام می‌دهد.

وی، با اشاره به خدمات کمیته امداد استان در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی نیز اظهار کرد: 3 هزار و 746 دانشجو در آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد هستند که در سال گذشته 19 میلیارد ریال برای تامین هزینه تحصیل این افراد هزینه شده است.

دشتی گفت: خدماتی همچون پرداخت شهریه، تامین هزینه‌های آموزشی و اهدای لپ‌تاپ به دانشجویان ممتاز تنها بخشی از کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) به دانشجویان تحت حمایت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: 21 هزار دانش‌آموز نیز در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از خدمات تربیتی، تحصیلی، اردوهای آموزشی و دینی این کمیته استفاده می‌کنند.

دشتی اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های آموزشی به این دانش‌آموزان و برگزاری کلاس‌های آموزشی بخشی از خدمات کمیته امداد به این دانش‌آموزان است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول