اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

مسئولان با پرهیز از کاغذبازی از کارآفرینان حمایت عملی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر از مسئولان خواست با پرهیز از کاغذبازی از کارآفرینان حمایت عملی کنند.

مسئولان با پرهیز از کاغذبازی از کارآفرینان حمایت عملی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر تحقق شعار سال را در گرو تعامل و همکاری مردم و مسئولان ذکر کرد و بر برنامه‌ریزی مناسب برای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر تلاش برای حل مشکلات مردم و تکریم و خدمت به آنها را عبادت برشمرد و بر تلاش بیشتر مسئولان در این زمینه تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در ارائه تحریم‌ها برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران افزود: در طول عمر سی و چهار ساله انقلاب اسلامی ایران، تحریم‌ها همیشه بوده و تأثیری در اراده ملت ایران نداشته و این امر منجر به پیشرفت‌های مختلف در حوزه‌های علمی، پژوهشی، کشاورزی و اقتصادی شده است.

امام جمعه اهر تأکید کرد: امسال با توجه به شعار سال و موقعیت حساس کشور همه باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ استفاده از تولید کالاهای داخلی با تقویت صنایع و تولیدات کشور زمینه را برای اشتغال پایدار جوانان در این طرح‌ها فراهم کنیم.

وی، گفت: باید ساز و کارهای لازم فرهنگ مصرف تولیدات داخلی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود تا چرخ اقتصاد و تولید کشور همیشه در رونق باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر با مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های انجام شده در حوزه اشتغال کار و تولید شهرستان از مسئولان خواست با پرهیز از کاغذبازی تلاش و همت خود را در حمایت از کارآفرینان بکار گیرند تا معضل بیکاری با اشتغال جوانان در طرح‌های مختلف در دست اجرای شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول