اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

ایران اسلامی با حمایت‌های معنوی سوریه را یاری می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: ایران اسلامی همواره با حمایت‌های معنوی سوریه را همراهی کرده و پناه آنان در برابر غربی‌ها و صهیونیست‌هاست.

ایران اسلامی با حمایت‌های معنوی سوریه را یاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامند در مسجد جامع این شهر با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امام مجتبی(ع) همواره در طول حیات خویش با دستگیری از نیازمندان و حمایت از مسلمانان ضعیف موجب ارتقا و عزت دین مبین اسلام شده و آبروی مسلمانان را حفظ می‌کردند.

امام جمعه رامند با بیان اینکه اکرام ایتام و نیازمندان فریضه‌ای مهم و بسیار ارزشمند است که سبب دلگرمی و رضایت هرچه بیشتر مستمندان و فقرا می‌شود، افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی همواره با دستگیری و کمک به افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت یار و حامی آنان بوده و نقش‌ به‌سزایی را در اطعام و زیر پوشش قرار دادن خانوار‌های مستمند ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز باید در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی خویش در طرح‌های مشارکتی این کمیته که به صورت مستمر و ماهانه در طول سال و به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برپا می‌شود، حضور یافته و مشارکت کنند، تصریح کرد: قطعا خداوند متعال نیز همواره پاداش و اجر بسیار عظیمی را به افراد نیکوکار و خیرخواه عطا می‌کند.

امام جمعه رامند با بیان اینکه دشمنان غربی امروز به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان هستند، عنوان کرد: هوشیاری و مقاومت ملت‌های مسلمان در هر زمانی می‌تواند نابود کننده نقشه‌ها و اهداف شوم معاندان و کینه ورزان غربی بوده و آنان را خوار و ذلیل کند.

انصاری با بیان اینکه ملت سوریه همواره از حمایت‌ و پشتیبانی‌های معنوی ایران اسلامی برخوردار است، اذعان کرد: قطعا با وحدت و انسجام مردم سوریه نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل در آن منطقه خنثی شده و از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی شالی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال با بیان اینکه ایام شب‌ قدر از اهمیت و ارزشمندی معنوی بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: شیعیان در این شب‌ باید با دعا و مناجات‌های خویش موجب نزدیکی هرچه بیشتر خود با خداوند متعال شده و خیر دنیوی و اخروی را برای خویش طلب کنند.

امام جمعه شهر شال تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز با قدرت معنوی و نیروی باطنی خویش توانسته به اوج قله‌های افتخار و عزت در بین ملت‌‌های دیگر دست‌یافته و سبب خواری استکبار شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول