اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد

حمایت از 307 یتیم در شهرستان سربیشه

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه گفت: دو موسسه خیریه این شهرستان از تعداد 307 یتیم و کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست حمایت می‌کنند.

حمایت از 307 یتیم در شهرستان سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سربیشه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که رمضان ماه بندگی است و این فرصت را نباید از دست بدهیم، اظهار کرد: کمک به ایتام و موسسات خیریه در این ماه از بهترین نوع یاری رساندن‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شهرستان دو موسسه خیریه با نام‌های "مهر طه و یاوران حضرت رقیه (س)" فعالیت دارند، ادامه داد: این دو مؤسسه از تعداد 307 یتیم و کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست حمایت می‌کنند و تاکنون اقدامات مثمرثمری از طرف خیران در این راستا صورت پذیرفته است.

فرماندار سربیشه یادآور شد: افراد متمکن جامعه، نیک‌اندیشان و خیران بیشتر از گذشته باید به فکر ایتام و قشر نیازمند جامعه باشند و این افراد با دستگیری از محرومان در حقیقت سعادتمندی خود را در دنیا و آخرت رقم می‌زنند.

حسین‌پور تصریح کرد: کمک به ایتام و نیازمندان فقط نباید در ماه مبارک رمضان باشد بلکه این فرهنگ غنی اسلامی باید به طور مستمر در جامعه ساری و جاری باشد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح حامی‌یابی و اکرام ایتام از طرف کمیته امداد امام‌ خمینی برگزار می‌شود، افزود: جای دارد مردم و نیک‌اندیشان از این سنت حسنه به خوبی استقبال کنند تا این امر سبب ترویج فرهنگ عفت اسلامی در جامعه شود.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: سیر کردن گرسنگان و پوشاندن برهنگان بیش از هر مسئله‌ای باید مورد توجه قرار گیرد و در روایت‌های مختلفی که از ائمه اطهار (ع) وجود دارد آباد کردن خانه خدا به اندازه حمایت از فقرا و ایتام پاداش ندارد پس باید در این راستا گام برداشته شود.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول