اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان عنوان کرد

حمایت بانک ملی از فعالیت‌های رسانه‌ای در میناب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان از حمایت این بانک از فعالیت‌های رسانه‌ای و خبرنگاران در شرق هرمزگان به ویژه شهرستان میناب خبر داد.

حمایت بانک ملی از فعالیت‌های رسانه‌ای در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، محمود حسن‌‌شاهی صبح امروز در حاشیه نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاری یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین مشاغل به شمار می‌رود، اظهار داشت: بسیاری هنوز با جایگاه و نقش رسانه‌ها در جامعه آن‌گونه که باید آشنایی ندارند.

وی خبرنگاران را چشم و گوش جامعه و مردم معرفی کرد و افزود: همه باید در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در راستای تقدیر از زحمات و کوشش‌های شبانه‌روزی این قشر که در راستای آگاهی‌بخشی به مردم صورت می‌گیرد، مشارکت کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان بیان کرد: برای حمایت از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران در میناب و گره‌گشایی از بخشی از مشکلات این قشر ساعی و در آستانه 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی، وام 2 میلیون تومانی به صورت قرض‌الحسنه توسط یکی از شعب بانک ملی شهرستان به آنان پرداخت می‌کنیم.

مراسم تجلیل از خبرنگاران به همت رئیس حوزه شعب میناب و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی در بانک ملی میناب برگزار شد.

هرمزگان و به ویژه شرق این استان آن‌گونه که باید در امر رسانه‌ و فعالیت‌های رسانه‌ای به توسعه مدنظر و مورد انتظار نرسیده است، از همین‌رو یکی از دغدغه‌های فعالان این حوزه در استان معمولاً توسعه این‌گونه فعالیت‌ها در شهرستان‌های 13 گانه استان بوده است.

شهرستان‌هایی همانند میناب در سال‌های اخیر با برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در عرصه رسانه‌های مکتوب و مجازی به دستاوردهای خوبی دست‌ یافته‌اند.

به اذعان بسیاری از کارشناسان و مسئولان دولتی، فعالیت خبرنگاران در شرق هرمزگان در ماه‌های اخیر سبب تمرکز دستگاه‌های مختلف بر حل مشکلات مطروحه شده است.

توسعه نیروی انسانی خبری و رسانه‌ای، برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه و توجه به ارتقای درآمد خبرنگاران از جمله خواسته‌های فعالان انگشت‌شمار این حوزه است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول