اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامه سرگشاده ورزشی‌نویسان لرستان به استاندار

مدیران ورزشی و ورزش‌دوست لرستان باید حمایت شوند

خبرگزاری فارس: 11 ورزشی‌نویس لرستانی طی نامه‌ای از استاندار لرستان خواستند مدیران ورزشی و ورزش‌دوست لرستان را حمایت کند.

مدیران ورزشی و ورزش‌دوست لرستان باید حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در نامه خبرنگاران و ورزش‌نویسان لرستانی خطاب به حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان آمده است: همانگونه که اطلاع دارید استان محروم و مظلوم لرستان با وجود استعدادهای بی‌نظیر در عرصه ورزش از جمله نخبگانی تاریخ‌ساز در ورزش کشور نظیر آرش میراسماعیلی (تنها ورزشکار کشورمان که موفق به کسب مدال طلای جودوی جهان شده است)، غلام‌رضا محمدی (تنها کشتی‌گیر ایرانی که چهار دوره متوالی در مسابقات قهرمانی جهان در سه دهه اخیر مدال کسب کرده است) و نیز تیم‌های ورزشی مطرحی همچون گهر شهرداری دورود که با دست خالی به عنوان تیم شگفتی‌ساز تاریخ فوتبال ایران موفق شد به لیگ برتر ایران صعود کند، متأسفانه به دلایل خاص از جمله استفاده از مدیران ورزشی کم‌توان و یا غیرورزشی، سال‌ها از قافله‌ ورزش کشور عقب مانده است.

در ادامه این نامه خبرنگاران ورزشی لرستان آمده، مضاف بر این زمانی که مدیری توانمند و از جنس ورزش در استان سکاندار ورزش بوده است، مورد بی‌مهری عده‌ای سودجو که منافع شخصی‌شان را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند، قرار گرفته و با سنگ‌اندازی‌های مداوم که نشأت گرفته از بازی‌های سیاسی و تقسیم‌بندی‌های قومی و قبیله‌ای بوده، قربانی دسایس اقلیت ضد ورزش شده است.

در نامه خبرنگاران و ورزش‌نویسان لرستانی آمده است: اخیرا آقای نیکوخصال که یکی از بهترین مدیران ورزش استان در سه دهه‌ اخیر به خصوص در زمینه‌ پیگیری امور عمرانی هستند، از سوی افراد مغرض با حمایت نشریه‌ای خاص، مدام هتک حرمت شده و عده‌ای با هدف تطمیع و رسیدن به اهداف‌شان که نشأت گرفته از بازی‌های سیاسی پشت پرده توسط خط‌دهندگانی است که با لابی‌گری‌های مختلف سعی در اعمال فشار بر مدیران استان کرده‌اند، با وارد کردن هجمه‌های گوناگون سعی در کسب قدرت و نیز حذف آنان دارند.

در ادامه این نامه آمده است: لذا اینجانبان، جمیع نویسندگان و خبرنگاران ورزشی استان لرستان تقاضامندیم با کسانی که قصد تخریب وجهه مدیران پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چون فرهاد نیکوخصال و امثالهم را دارند، برخورد کرده و مواظب تحرکات عده‌ای که سعی دارند نظر شخصی‌شان را با اعمال فشار بر اداره کل ورزش و جوانان استان به کرسی بنشانند، باشید.

در ادامه این نامه خبرنگاران ورزشی لرستان آمده است: در این ماه پر فیض و برکت برای شما و سایر خدمت‌گزاران صدیق مردم شریف لرستان آرزوی توفیق داریم.

نامه سرگشاده به استاندار لرستان توسط ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی استان لرستان از جمله عظیم شکوری، فرهاد داودوندی، محمود داودی‌نژاد، کریم داودی‌نژاد، سید احمد موسوی، رضا جایدری، مهران مریدی، رضا باقری‌طولابی، مجید کرامتی‌مقدم، صیاد درگاه‌پور، رضا نعمتی تهیه شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول