اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعی از خیران صورت می‌گیرد

احداث مدرن‌ترین مرکز علمی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل یک‌ صندوق قرض الحسنه در شهرستان بابل که در جمع خیران حضور دارد از احداث مدرن‌ترین مرکز علمی و آموزشی مازندران با همکاری خیران خبر داد.

احداث مدرن‌ترین مرکز علمی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمدتقی شهیری یکی از خیران شهرستان بابل است که در کنار سایر اعضای هئیت مدیره یک موسسه قرض‌الحسنه، حمایت‌های زیادی برای توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و اقتصادی در شهرستان بابل انجام داده است.

* پیگیر دریافت مجوز ارتقا به بانک هستیم

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه ولی عصر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه ولی عصر بابل از سال 1352 در بابل تاسیس شد.

شهیری با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر دریافت مجوز ارتقای صندوق قرض الحسنه به بانک هستیم، بیان داشت: با تبدیل شدن صندوق قرض الحسنه به بانک برای 80 نفر شغل ایجاد می‌شود.

* احداث مدرن‌ترین مرکز علمی و آموزشی مازندران

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه از احداث مدرن‌ترین مرکز علمی و آموزشی مازندران مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا در بابل خبر داد و افزود: با توجه به اینکه تاکنون مکاتبات زیادی با آموزش و پرورش بابل درباره اهدا یا خرید زمین برای احداث این مرکز آموزشی و علمی انجام دادیم، اما تاکنون آموزش و پرورش بابل پاسخ مناسبی ارائه نداده است.

شهیری تصریح کرد: در صورت اهدای زمین، تمام هزینه احداث این مرکز علمی و آموزشی توسط این صندوق تامین می‌شود.

به گزارش فارس،  کمک برای توسعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، کمک برای تاسیس دانشگاه پیام نور و احداث مصلی بابل، احداث مسجد ضرابی و چاله زمین آستانه سر، احداث مدرسه 17 کلاسه بنت الهدی و 17 شهریور، کمک برای احداث مجتمع فرهنگی در چهار طبقه برای آموزش قرآن کودکان و نوجوانان، خرید دو دستگاه تست خون برای بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل، افزایش تخت برای بیماران دیالیزی بیمارستان شهید بهشتی، اختصاص وام‌های بلندمدت به بیماران لاعلاج و حوادث غیرمترقبه از جمله آتش‌سوزی، حمایت از صندوق‌های روستایی قرض‌الحسنه، اهدای دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های دولتی و کمک‌های بلاعوض به کتابخانه آیت‌الله روحانی و مدرسه فیضیه از جمله اقدامات صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) بابل برای توسعه و آبادانی شهر بابل بوده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول