اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بانک‌های خصوصی سهمی در تسهیلات مسکن روستایی ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: تاکنون 80 درصد تسهیلات مسکن روستایی را بانک‌های مازندران پرداخت کردند که در این بخش موسسات و بانک‌های خصوصی سهمی نداشتند.

بانک‌های خصوصی سهمی در تسهیلات مسکن روستایی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان، مسکن مهر را آبروی دولت دانست و اظهار داشت: دولت در اجرای مسکن مهر عقب‌نشینی نکرد، هزینه‌های زیادی را متقبل شد تا عزت کشور حفظ شود.

وی با اشاره اینکه مسکن مهر پروژه‌ای متعلق به دولت نهم و دهم است، ادامه داد: آمار تسهیلاتی که بانک مسکن به متقاضیان مسکن در مازندران ارائه داد ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در مازندران یادآور شد: بانک مسکن در سال گذشته 5 هزار و 234 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای مسکن مهر استان پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه زیرساخت‌ها برای خانه‌دار شدن مردم محروم جامعه فراهم شود، متذکر شد: اقدامی که دولت برای خانه‌دار شدن محرومان جامعه انجام داد در هیچ دولتی دیده نشد و این فرصت را مغتنم شماریم.

طاهایی به تسهیلاتی که در بخش بافت‌های فرسوده شهرهای استان مازندران اختصاص یافت اشاره کرد و گفت: از سال 88 تاکنون 5 هزار و 677 واحد بافت فرسوده شهرهای مازندران تسهیلاتی بیش از 956 میلیارد ریال دریافت کردند.

وی اضافه کرد: 56 هزار و 340 واحد مسکونی مازندران در بخش مسکن مهر تسهیلات 20 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

استاندار مازندران از افتتاح 10 هزار و 602 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون از این تعداد 7 هزار و 402 واحد مسکونی نیز در حال بهره‌برداری است.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای متقاضیان مسکن مهر از سوی دستگاه‌های متولی بیان داشت: احداث مدرسه، برق، آب و گازرسانی در مجتمع‌های مسکن مهر از ضروریات است.

طاهایی اذعان داشت: تاکنون 80 درصد تسهیلات مسکن روستایی را بانک‌های مازندران پرداخت کردند که در این بخش موسسات و بانک‌های خصوصی سهمی نداشتند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول