اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی محقق شد

معرفی 378 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از معرفی 378 طرح از محل طرح توسعه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان خبر داد.

معرفی 378 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا هادربادی اظهار کرد: مبلغ 230 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره بلند‌مدت به کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اختصاص یافته و در این راستا خراسان جنوبی رتبه دهم کشور را در بین استان‌های کشور داراست‌.

وی افزود: همه باید با جدیت و تلاش سعی کنیم که این اعتبار بهینه و با سرعت در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 378 طرح با اعتبار 48 میلیارد و 380 میلیون تومان به بانک کشاورزی معرفی شده است.

هادربادی افزود: بخشی از اعتبار طرح توسعه بخش کشاورزی در اختیار کارگروه استانی قرار دارد و هر شهرستانی که بیشترین میزان جذب تسهیلات را داشته باشد از این محل مساعدت می‌شود.

وی گفت: متقاضیان واجد شرایط تا مبلغ 50 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی نیاز به ارائه طرح به بانک ندارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بر بهبود شرایط موجود و لزوم توجه به گسترش عدالت در بخش کشاورزی استان با اجرای طرح‌های زیر 30 میلیون تومان تأکید کرد.

انتهای پیام/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول