اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خبر داد

پایان مطالعات علمی طرح‌های وزارت نفت در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مطالعات علمی مربوط به کارشناسی طرح‌های وزارت نفت در استان فارس پایان یافت.

پایان مطالعات علمی طرح‌های وزارت نفت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در جلسه ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری استان فارس با اشاره به این که تلاش دست‌اندرکاران جذب سرمایه‌گذاری در این استان موجب شد فارس با فاصله قابل توجهی نسبت به دیگر استان‌ها به جایگاه برتر کشور در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی دست یابد، اظهار داشت: در سال91 با هدف‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تعیین سهمیه هر دستگاه برای جذب سرمایه‌گذاری، استان فارس قله‌های بالاتری را فتح می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که نگاه مقام معظم رهبری به بهبود وضعیت معیشت مردم نگاهی راهبردی است، افزود: مدیران موظفند به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این زمینه تلاش کنند.

وی با تاکید بر این که مدیران این استان باید تلاش کنند در مرحله نخست استفاده از ظرفیت ایرانیان به ویژه فارسی‌های مقیم خارج از کشور و سپس از سرمایه‌گذاران خارجی که عرصه اقتصادی ایران را برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانند بهره‌برداری کنند، گفت: شهرت استان فارس به عنوان استان پیشرو در جذب سرمایه‌گذاری خارجی موجب شده است بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقمند به حضور در این استان باشند.

استاندار فارس با تاکید بر فعالیت گسترده‌تر کمیته مقررات‌زدایی استان فارس به منظور تسهیل روند جذب سرمایه‌گذاری، ابراز داشت: مدیران باید تلاش کنند مقررات دست و پاگیر را از پیش روی سرمایه‌گذاران بردارند تا با محدود کردن فرآیندهای زائد اداری بتوانیم بیش از دو برابر سال گذشته در این استان جذب سرمایه‌گذاری کنیم.

صادق‌عابدین با اشاره به این که ظرف یک هفته آینده کلنگ احداث مجتمع عظیم تولید داروهای گیاهی در استان فارس با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریال به زمین می‌خورد، افزود: برخی قدرت‌های فاسد در سطح جهان با تمام توان به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند اما ملت ایران با اتکا به توانائی‌های خود از این گردنه‌ها عبور می‌کند.

وی همچنین با اشاره به پایان مطالعات علمی مربوط به مطالعات کارشناسی طرح‌های وزارت نفت در استان فارس، با تاکید بر این که این مطالعات، مبنای برنامه‌ریزی‌های وزارت نفت در این استان است، خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در تکمیل این مطالعات شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول