اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون کشاورزی مجلس:

بانک کشاورزی به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی کشور باید به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل کند.

بانک کشاورزی به تعهدات خود در قبال کشاورزان عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات رسانه‌ای نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا نوری در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی افزود: با توجه به اینکه بانک کشاورزی به عنوان بانکی تخصصی از جمله بانک‌های خارج از شمول اصل 44 شمرده شده است نباید همانند برخی بانک‌های خصوصی مغایر اصول قانونی عمل کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانک کشاورزی اسناد کشاورزان را به اندازه 50 درصد ارزش کارشناسی قابل قبول می‌داند که این امر مغایر اهداف این بانک است.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد بانک کشاورزی در قبال کشاورزان قابل توجه ولی ناکافی است، ابراز امیدواری کرد؛ با رفع نیازها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز این بانک در روزهای آتی شاهد روان شدن ارائه خدمات و کاهش صف‌ها در مقابل باجه‌های این بانک باشیم. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول